Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ افلاطون سهرابی رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: ما با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی روز جهانی قدس را روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف دانست و مردم را برای شرکت گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی افزود: انجمن زرتشتیان شیراز، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی روز قدس و ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین، انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی ابراز می‌کنند.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز تصریح کرد: روز قدس، روز همبستگی آزادگان جهان برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.
انتهای پیام/ت

آمادگی زرتشیان شیراز برای حضور در راهپیمایی روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

مردم متدین و انقلابی شیراز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع خود را از پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی دراین کشور اعلام کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی باشکوه که پلاکارد‌هایی با عنوان تشکر از نیرو‌های مسلح در دست داشتند، عملیات غرور آفرین "وعده صادق" که هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخت را باعث عزت و سربلندی مسلمانان جهان و خوشحالی مردم مظلوم غزه دانستند.

این راهپیمایی در شیراز از محل مصلی نماز جمعه یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد و به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب و چهار راه پیروزی ادامه داشت.

این راهپیمایی به صورت سراسری و بعد از اقامه نماز جمعه در ۷۵ نقطه استان فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است