Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کاراته آذربایجان شرقی از حضور نماینده این استان در مسابقات جهانی تکواندو ترکیه خبر داد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اسماعیل معصومی رئیس هیئت کاراته استان در رابطه با حضور نماینده آذربایجان شرقی در رقابت‌های جهانی ترکیه اظهار داشت: تیم کاراته صرافی بهنام متشکل از احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی برای کسب امتیاز و سهمیه حضور در المپیک 2020 ژاپن از روز جمعه 18 خردادماه در رقابت‌های جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت کاراته آذربایجان شرقی با رویکرد بلندمدتی که نسبت به بخش قهرمانی ورزش کاراته دارد، تیم صرافی بهنام را به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2020 ژاپن اعزام می‌کند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم صرافی بهنام چهارشنبه هفته گذشته که در بین 8 تیم برتر کشور موفق به کسب مقام سوم شد، گامی دیگر به‌سوی جهانی‌شدن و حضور در آوردگاه بازی‌های المپیک برداشت.

به گزارش تسنیم، تیم کاراته صرافی بهنام متشکل از احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی به مربیگری سعید نیکوخصلت از 18 تا 20 خردادماه در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در شهر استانبول ترکیه حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از جان‌ باختن یک نفر و مصدومیت شش نفر در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه ال۹۰ در جاده تبریز- صوفیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سجاد صفری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه رانندگی بامداد امروز رخ داد، اظهار کرد: در این سانحه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر تبریز پس از رهاسازی دو نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

صفری اضافه کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 745720

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز