Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - ایلنا نوشت:رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد: هیات‌ها از پذیرش نذورات افراد غریبه پرهیز کنند و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.

سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: واحدهای صنفی که تا سحر مجاز به فعالیت هستند ضمن رعایت شئونات شب‌های قدر، حتما نیم ساعت قبل از اذان صبح برابر دستورالعمل‌های ابلاغ شده، تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: متصدیان سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برابر دستورالعمل‌های ابلاغی در شب‌های قدر از برگزاری هرگونه مراسم جشن و سرور یا پخش موسیقی و... که موجب هتک حرمت این ایام می‌‌‌شود، پرهیز کنند. هیات‌ها از پذیرش نذورات از افراد غریبه و ناشناس پرهیز و همچنین در پخش نذورات خود اهتمام لازم را در رعایت بهداشت و حفظ سلامت آن داشته باشند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: هیات‌ها در راستای برپایی مراسم شب احیا دقت لازم را به منظور عدم ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها و افراد بیمار و سالخورده داشته باشند و به نحوی عمل کنند که در آمد و شد مردم مزاحمتی ایجاد نکرده و همچنین سیستم صوتی آنها موجبات تکدر خاطر مردم را فراهم نکند.

 

1717

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها