Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:37:31 GMT

هشدار نسبت به جمع‌آوری فطریه توسط افراد سودجو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۴۳۶۸

هشدار نسبت به جمع‌آوری فطریه توسط افراد سودجو

اداره کل بهزیستی استان‌قزوین با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به در پیش بودن عید فطر و جمع آوری فطریه به مردم هشدار داد، مراقب کلاهبرداری‌های افراد سودجو با نام بهزیستی باشند.

به گزارش ایلنا، امین خواه مسئول حراست بهزیستی استان گفت:مشاهده شده است که افرادی با انتساب جعلی خود به بهزیستی، ضمن تماس با جامعه هدف، قصد سودجویی، کلاهبرداری و یا اخاذی به منظور ارائه خدمات مختلف از جمله اخذ وام و کمک‌های مختلف مالی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عید فطر و جمع آوری فطریه گفت: این سازمان صندوق‌های جمع آوری خود را در اماکن و معابر نصب خواهد کرد و همشهریان با دقت نظر به هویت ناظران صندوق می‌توانند زکات فطریه خود را در داخل صندوق بیندازند.

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشابه در این زمینه، مراتب را به نیروی انتظامی و یا دفتر حراست بهزیستی استان به شماره ۳۳۲۲۸۱۵۱، ۰۲۸ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان قزوین بهزیستی جامعه عید فطر نیروی انتظامی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران