Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر انگلیس گفت که اسرائیل به دنبال عقب راندن ایران در منطقه است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از بی‌بی‌سی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در ملاقات با ترزا می، نخست وزیر انگلیس، گفت که اسرائیل به دنبال عقب راندن "تجاوزات ایران" در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار ترزا می‌بر موضع قدرت‌های اروپایی در پایبندی به توافق هسته‌ای ایران و حفظ آن تاکید کرده و گفته که در عین حال مسائلی درباره سیاست منطقه‌ای ایران وجود دارد.

اما بنیامین نتانیاهو گفت که هدف او ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و همچنین تغییر سیاست منطقه‌ای ایران است. او به نخست وزیر انگلیس گفت: "فکر می‌کنم می‌‎توانیم برای رسیدن به هر دو هدف راه‌هایی برای همکاری پیدا کنیم. "

قدرت‌های اروپایی در ماه‌های اخیر این موضع را تکرار کرده‌اند که فارغ از انتقاداتی که به برنامه موشکی و سیاست منطقه‌ای ایران دارند، به دنبال حفظ برجام هستند و باید مساله هسته‌ای را از مسایل دیگر تفکیک کرد.

بنیامین نتانیاهو در دو روز گذشته و پیش از ملاقات با می، با امانوئل مکرون و آنگلا مرکل، رهبران فرانسه و آلمان، دیدار کرد و بر مقابله با سیاست‌های منطقه‌ای ایران تاکید کرد.

ترزا می‌در ملاقات با بنیامین نتانیاهو گفته است قدرت‌های اروپایی توافق هسته‌ای را "بهترین راه" برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌دانند.

با این حال می‌گفت: "می‌پذیریم که مسایلی در ارتباط با ایران وجود دارند که باید به آن‌ها پاسخ داد، اقدامات بی ثبات کننده آن در منطقه و کشور‌هایی مثل سوریه و یمن، و همچنین برنامه موشکی آن".

بنیامین نتانیاهو در این دیدار از نقش ایران در خصوص سوریه انتقاد کرد.

در دیدار نخست‌وزیران انگلیس و اسرائیل، می‌از برخورد نیرو‌های نظامی اسرائیل با معترضان فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

در مقابل، بنیامین نتانیاهو مدعی شد که تظاهرات فلسطینی‌ها در مرز غزه با اسرائیل، "یک اعتراض مسالمت آمیز" نیست و نیرو‌های اسرائیل تمام تلاش خود را برای "به حداقل رساندن تلفات و حفظ جان اسرائیلی‌ها" انجام می‌دهند. او معترضان را به گرفتن پول متهم کرد و مدعی شد که معترضان در مرز غزه و اسرائیل از حماس پول گرفته‌اند تا از مرز گذشته و اسرائیلی‌ها را به قتل برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترازمی نتانیاهو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...