Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بامداد روز ۱۳ خرداد ماه، همکاران ما در پاسگاه انتظامی «فرهاد آباد» شهرستان دلفان به یک خودرو ۴۰۵ پلاک مخدوش مشکوک می شوند، اظهار داشت: این خودرو مربوط به سارقان حرفه ای و سابقه دار بوده و عملیات تعقیب و گریز این سارقان توسط ماموران انتظامی شهرستان دلفان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به لحاظ باران و لغزندگی جاده خودرو تویوتا دو کابین ماموران انتظامی واژگون می شود و یک نیروی رسمی و درجه دار ما در این صحنه جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: این حرکت شهادت گونه ماموران انتظامی شهرستان دلفان، نشان دهنده حساسیت همکاران ما به ایجاد امنیت و آرامش در استان است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه برخی افراد در فضای مجازی به این مجاهدت ها و حساسیت های پلیس بی توجهی می کنند، ادامه داد: اخیرا یک درگیری در بازار سبزه میدان خرم آباد به وجود می آید و افراد حاضر در این درگیری هرچند نفر که بودند دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه حتی مغازه این افراد را پلمب کردیم تا دیگر بی انضباطی اجتماعی نکنند و رعب و وحشت ایجاد نکنند، افزود: متاسفانه برخی پلیس را متهم می کنند که امنیت در جامعه نیست.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه این در حالی است که ماموران انتظامی خرم آباد در اولین دقایق و در کمترین فرصت افراد حاضر در درگیری را دستگیر کردند و با آن ها برخورد شد و حتی محل کسب آن ها را هم پلمب کردیم، تصریح کرد: توصیه می کنیم که افراد صعه صدر داشته باشند،  با حساب و کتاب حرف بزنند و ناامنی را در جامعه رواج ندهند.

کد خبر 4314793

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد فرماندهی انتظامی لرستان بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد مشهد یاسوج راهپیمایی روز قدس شیراز گرگان امام خمینی ره خرم آباد مراسم گلریزان سانحه تصادف شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد