Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان، با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی در مسیر های راهپیمایی روز قدس، گروه های مختلف تلویزیونی و گزارشگران رادیو و بیش از ۱۵ گروه خبری کار پوشش راهپیمایی روز قدس در شهر خرم آباد و سایر شهرستان های استان را انجام خواهند داد.

اجرای ویژه برنامه «زخم زیتون» در رادیو لرستان

صدای مرکز لرستان ویژه برنامه «زخم زیتون» را در این روز روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش از سطح شهر و مصاحبه با مردم و مسئولین حاضر در راهپیمایی روز قدس، ارتباط با شبکه های سراسری و استانی، پخش سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد روز قدس، تحلیل پیام و اهداف روز قدس با حضور کارشناس در استودیو از قسمت های مختلف این برنامه است.

برنامه «زخم زیتون» روز جمعه به مدت دو ساعت از ساعت ۱۰:۳۰ تا پایان راهپیمایی به تهیه کنندگی «سوسن درجزینی» بطور زنده از رادیو لرستان پخش می شود.

پخش «آدینه فریاد» از شبکه افلاک

ویژه برنامه «آدینه ی فریاد»  به تهیه کنندگی «شهرام شادابفراز»  ساعت ۹ صبح تا پایان راهپیمایی بطور زنده از شبکه افلاک پخش می شود.

پخش زنده راهپیمایی روز قدس، مصاحبه با مردم، پخش سرود های محلی، پخش سخنان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، حضور کارشناسان برای تحلیل مراسم روز قدس و ارتباط زنده با شبکه های سراسری از آیتم های این برنامه است.

کد خبر 4314836

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد راهپیمایی روز قدس صدا و سیمای مرکز لرستان بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد راهپیمایی روز قدس مشهد یاسوج شیراز گرگان امام خمینی ره خرم آباد مراسم گلریزان سانحه تصادف شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور جمعی از پیشکسوت های ورزشی و هنرمندان رادیو از جمله حمید استیلی، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاویدنیا از مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6096852 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم