Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@09:18:10 GMT

مولاوردی: پیگیر پرونده معترضان به حجاب هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۵۶۴۴

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

شهیندخت مولاوردی، درخصوص آخرین وضعیت پرونده معترضان به حجاب گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها در حال پیگیری آخرین وضعیت پرونده این افراد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی دادگستری هیچ گزارشی درباره پرونده این افراد به شما داده شده است؟ اظهار داشت: خیر؛ تاکنون هیچ گزارشی داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره آخرین وضعیت گزارش کمیته رسیدگی به وضعیت زندان‌ها تصریح کرد: این موضوع اخیرا در جلسه هیات دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کمیته مذکور دیدار‌هایی را انجام داده، اما هنوز گزارش آن نهایی نشده است.

مولاوردی در واکنش به اظهارات برخی از افراد مبنی بر عذرخواهی رئیس‌جمهور از ملت ایران خاطرنشان کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

وی حفظ وحدت ملی و انسجام ملی را ضرورت مبرم جامعه دانست و ابراز داشت: امروز بدون داشتن وحدت، انسجام ملی، وفاق و همدلی نمی‌توانیم در برابر این گردنه عبور کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مولاوردی حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟