Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@13:31:11 GMT

شکسته شدن صد اصله درخت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۵۹۲۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ روح ا... دهقانی کارشناس اداره هواشناسی آران و بیدگل با بیان اینکه طوفان شب گذشته با سرعت 40کیلومتر از ساعت19 آغاز و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت گفت: این طوفان در برخی از مناطق کویری موجب کاهش دید افقی تا کمتر از 5 متر شد.

رییس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل نیز گفت: در ایام مختلف سال به ویژه فصل بهار نوار ریگ بلند کویر فعال و موجب هجوم ریزگردها به داخل شهر و روستاها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شفیعی با اشاره به خسارت 200میلیون این طوفان در شهر آران و بیدگل افزود: نوار 90کیلومتری ریگ بلند و کانون های بحرانی در شمال سفید شهر علت اصلی وقوع این طوفان ها است.

وی گفت: با وجود جنگل کاری 120هزار هکتار از کانون های فرسایش بادی این شهرستان همچنان طوفان های سهمگین در مناطق مختلف شهرستان رخ می دهد.

رییس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل افزود: امسال 200هکتار از کانونهای بحرانی این شهرستان برای مقابله با هجوم شن نهالکاری می شود.

از مساحت 605 هزار هکتار آران و بیدگل 384هزار هکتار بیابانی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آران و بیدگل طوفان شن وماسه هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان