Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:03:26 GMT

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۶۵۲۳

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان های لرستان و سخنرانان این برنامه را اعلام کرد.

راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد ساعت ۱۱صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر آغاز می‌شود؛ حجت الاسلام محمود وزیری یزدی نماینده سابق ولی فقیه در سوریه سخنران این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی روز قدس در بروجرد از ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز شده  و مسیر راهپیمایی در این شهر میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به‌سمت مصلای نماز جمعه اعلام شده است؛  حجت‌الاسلام ترابی امام‌ جمعه بروجرد به ایراد سخنرانی در این مراسم خواهد پرداخت.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان ازنا از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شده و مسیر این راهپیمایی از میدان شهید صادقی به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود؛  حجت‌الاسلام‌ بنیادی مدیر حوزه علمیه شهرستان ازنا به ایراد سخنرانی در این مراسم می‌پردازد.

این راهپیمایی در شهرستان الیگودرز ساعت ۱۲ظهر آغاز می شود و مردم مسیر راهپیمایی را از میدان آزادی به سمت میدان امام و سپس مصلای نماز جمعه الیگودرز طی می‌کنند؛  سرهنگ پاسدار محمد برامکی فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز سخنران این مراسم است.

راهپیمایی روز قدس در دورود ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه اعلام شده است؛ حجت‌الاسلام حقیان امام‌ جمعه دورود سخنران این مراسم است.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت۱۲:۳۰ ظهر جمعه آغاز می‌شود و مسیر این راهپیمایی از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به‌سمت مصلای نماز جمعه پلدختر اعلام شده است، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری امام‌جمعه پلدختر خواهد بود.

در شهرستان کوهدشت راهپیمایان از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) حرکت می کنند و نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در سلسله ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلای نماز جمع آغاز می‌شود و حجت‌الاسلام موسوی امام‌ جمعه الشتر به ایراد سخنرانی در این مراسم می‌پردازد.

در شهرستان دلفان راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و راهپیمایان در مسیر میدان بعثت، میدان امام(ره) به سمت مصلای نماز جمعه نورآباد حرکت می کنند؛  حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه نورآباد سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان چگنی ساعت ۱۱صبح در مسیر مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت بلوار امام(ره) برگزار می شود.

در شهرستان رومشکان راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ظهر آغاز شده و مردم از مسجد امیرالمؤمنین(ع) حرکت را آغاز کرده و پس از عبور از میدان امام خمینی(ره)  به سمت مصلای نماز جمعه می روند.

سخنرانان مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرهای چگنی و رومشکان نیز ائمه جمعه این شهرها خواهد بود.

کد خبر 4314877

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس شهرکرد مشهد یاسوج شیراز گرگان امام خمینی ره خرم آباد مراسم گلریزان سانحه تصادف شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد