Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:11:24 GMT

روز قدس یادگار حسنه امام خمینی (ره) است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۶۵۵۵

روز قدس یادگار حسنه امام خمینی (ره) است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: روز قدس یادگار حسنه امام خمینی (ره) است و مردم ایران در این روز با شرکت در راهپیمایی تا به اسرائیل، آمریکا و اروپایان ثابت کنند که مردم کشور ایران ید واحد هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی امسال با سال های دیگر تفاوت اساسی دارد چراکه آمریکا قدس را پایتخت رژیم جعلی اسرائیل قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: و از دیگر کارهایی که به راهپیمای امسال رنگ خواهد داد بدعهدی های آمریکا و خارج شدن آمریکا از برجام است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه عربستان با رژیم اسرائیل متحد شده است که این نشان دهنده آن است که وظیفه ما در قبال قدس سنگین است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آخرین هفته ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام نهاده در سال های اول دستور امام خمینی (ره) تنها در کشور برگزارشد ولی امروزه پیام حمایت امام خمینی(ره) در ۷۸ کشور جهان برگزارمی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: روز قدس یادگار حسنه امام خمینی(ره) است و مردم ایران در این روز با شرکت در راهپیمایی تا به اسرائیل، آمریکا و اروپایان ثابت کنند که مردم کشور ایران ید واحد هستند و در همه صحنه ها سر باز ولایت هستیم و از مظلوم وهمچنین از خاک و ناموس خود دفاع می کنیم.

وی افزود: در روز قدس به دنیا ثابت خواهیم کرد پشت ولایت هستیم و فلسطین پاره تن اسلام است و روز قدس روز اسلام است.

قاضی پور اظهار داشت: راهپیمای روز جهانی قدس تمامی توطئه های دشمنان در نطفه خفه خواهد شد و همچنین نقشه های افراد خود فروخته داخلی نقش برآب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس نماد حمایت از فلسطیناست که پاره تن اسلام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است