Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مديرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاري صندوق کارآفريني اميد با هدف تعامل و هم افزايي دانش، ايجاد اشتغال پايدار و حمايت از کارآفرينان و افراد خلاق و نوآور تسهيلات اشتغالزايي پرداخت مي کند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حامد جولايي اظهار داشت: 20 درصد اعتبار تفاهم نامه در اختيار کارگروه ملي براي اختصاص به طرح هاي ويژه و برنامه هاي مصوب 2 طرف در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه حداکثر اعتبار ابلاغي براي طرح هاي مرتبط با حوزه ورزش 20 درصد است، افزود: همچنين طرح هايي که مجريان آن بالاتر از 29 سال دارند و نيز تسهيلات سرمايه در گردش، حداکثر 15 درصد از کل اعتبار تفاهم نامه را شامل مي شود.
مديرکل ورزش و جوانان کردستان يادآور شد: دوره باز پرداخت اقساط براي طرح هاي راه اندازي با احتساب مراحل تنفس 60 ماه، طرح هاي تجهيز، نوسازي و تکميل 36 ماه و براي طرح هاي سرمايه گردش حداکثر 12 ماه خواهد بود.
جولايي تاکيد کرد: موضوع هاي مورد حمايت در بخش هاي صنايع دستي و گردشگري، فناوري اطلاعات (فضاي مجازي، صنايع تبديلي محصولات کشاورزي و گلخانه هاي با مقياس کوچک، کفش و پوشاک است.
وي گفت: صنايه خلاق (اسباب بازي، چاپ و نشر، گرافيک، طراحي محصولات، تبليغات و بازاريابي، موسيقي و هنرهاي نمايشي، معماري و گياهان دارويي)، طرح هاي حوزه توسعه صنعت بسته بندي و توسعه واحد بارانداز با هدف ايجاد شبکه فروش محصولات توليدي روستاها، از ديگر طرح هاي مورد حمايت براي دريافت تسهيلات است.
مديرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: طرح هاي ارائه شده کمتر از 500 ميليون ريال در کارگروه استاني تصويب خواهد شد و بالاتر از اين مبلغ با تاييد وزارت ورزش و جوانان پرداخت مي شود.
جولايي به شرايط افراد براي دريافت تسهيلات نيز اشاره کرد و اظهار داشت: بومي بودن، رعايت بازه سني 18 تا 29 سال( به استثناي مراکز و دفاتر مشاوره تخصصي ازدواج و خانواده، سمن هاي اشتغالزايي آسيب هاي اجتماعي، اعضاي فعال سازمان هاي مردم نهاد داراي مجوز از وزارت ورزش و جوانان، طرح هاي کارآفريني و خلاق جوانان فارغ التحصيل دانشگاهي، تعاوني ها، شرکت هاي سهامي خاص با مديريت جوانان) از جمله مهمترين اين شرايط است.
وي يادآور شد: افراد متقاضي مي توانند از روز شنبه 19 خرداد به مدت 2 هفته موضوعات و طرح هاي خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان واحد معاونت فرهنگي و امور جوانان تحويل دهند.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد