Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رزن با اشاره به بازدید معاون وزیر راه دار کریدور شمال استان گفت: اعتبار کریدور شمال استان همدان تأمین می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیش از ظهر امروز بازدید از کریدور شمال استان و پروژه کنارگذر رزن با حضور مهندس کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌ها،  سقندلی مشاوراجرایی معاونت ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی، لطفی نماینده شهرستان رزن، فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، سلامتی فرماندار شهرستان رزن، مهندس نادیان معاون مهندسی و ساخت اداره کل و سایر مسئولان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که وضعیت کریدور شمال استان همدان و پروژه کنارگذر شهر رزن مورد بررسی قرار گرفت تصمیمات مهمی در مورد تامین اعتباربرای اقدامات اجرایی گرفته شد.

فرماندار رزن در این بازدید اظهار داشت: در این بازدید در مورد تأمین اعتبار در راستای تملک زمین‌های مالکان مسیر هر دو پروژه نیز دستوراتی صادر شد.

سید رضا سلامتی بیان کرد: احداث تقاطع غیرهم سطح در ورودی همدان- رزن و احداث میدان در ورودی آوج به رزن که به عنوان مکمل پروژه کنارگذر در طرح است در راستای تسریع در روند پروژه مورد تاکید معاون وزیر کشور بوده است.

وی عنوان کرد: مشکلات و اولویت این پروژه‌ها معین شد و طی جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی حاصل این سفر صورت جلسه می‌شود.

پیگیر ایجاد راه آهن تاکستان به رزن و همدان هستیم

نماینده مردم رزن نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از جذب بیش از19میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کریدور شمال استان خبر داد و اظهار داشت: همچنین 11 میلیارد تومان اعتبار برای کنارگذر رزن جذب شده است.

لطفی افزود: در دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان6 پیمانکار به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند که امیدواریم تاپایان امسال این دوپروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه روکش اصلی آسفالت مسیر رزن به قروه درجزین انجام نشده است، گفت: امسال تامین اعتبار بیش از 300تن قیر برای کریدور از مسیر شهر رزن به قروه درجزین دریافت شده است که بعداز اتمام بارندگی عملیات اجرایی این پروژه شروع می‌شود.

نماینده مردم رزن با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد راه آهن تاکستان به رزن و همدان هستیم اظهار داشت: وزیر محترم سال گذشته دستور دادند و هم اکنون هم این پروژه در دست مطالعه است.

وی تصریح کرد:بیش از  یک میلیارد تومان برای بلوارکشی روستاهای مسیر کریدور شمال استان تامین شده که امیدواریم امسال این پروژه هم به بهره‌برداری برسد.وی افزود:کل اعتباراتی که برای کریدورشمال استان و کنار گذر شهر رزن جذب شده بیش از 30 میلیارد تومان است.

به گزارش تسنیم، وضعیت کریدور شمال استان از مسیر اصله به اورقین به طول 81 کیلومتر است که 61کیلومتر آن در حوزه شهرستان رزن است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار