Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروه دادخواهی و حفاظت از افراد غیرنظامی سی.پی.ای.جی با انتشار گزارش تلفات افراد غیرنظایم در ماه می سال جاری میلادی گفته است که دراین ماه در ۲۳ ولایت افغانستان، ۱۸۳ فرد غیرنظایم کشته و ۳۳۷ مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، گروه دادخواهی و حفاظت از افراد غیرنظامی سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی.ای.جی با انتشار گزارش تلفات افراد غیرنظایم در ماه می سال جاری میلادی گفته است که دراین ماه در ۲۳ ولایت افغانستان، ۱۸۳ فرد غیرنظایم کشته و ۳۳۷ مجروح شدند.

در گزارش آمده است که دراین ماه، بیش از ۶۰ حادثه شامل حملات انتحاری، انفجار مین کنار جاده، ترور، عملیات‌های شبانه نیروهای افغان و درگیری‌های رو در رو، منجر به کشته شدن و مجروح شدن افراد غیرنظامی شده است.

براساس این گزارش شمار کشته شدگان افراد غیرنظامی در ماه می نسبت به ماه آوریل کاهش یافته؛ اما شمار زخمی‌ها افزایش یافته است.

در ماه آوریل، ۱۸۸ فرد غیرنظامی کشته و ۳۰۶ تن دیگر مجروح شده بودند.

به نوشته صدای آمریکا، این در حالیست که بربنیاد گزارش یوناما، در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی، ۷۶۳ تن کشته و ۱۴۹۵ تن مجروح شده اند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان کشته و زخمی آوریل نخست درگیری ها مجروح یوناما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان یک منبع آگاه گفت که در درگیری مسلحانه امشب در خیابان کوثر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گفته شنبه شب این منبع آگاه؛ درگیری در خیابان کوثر زاهدان رخ داد و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!