Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  در  گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: پذیرش برای شرکت دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیردولتی که از روز سه‌شنبه ششم خرداد 97 آغاز شده است و ساعت 24 روز یکشنبه 20 خرداد به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون تعداد 30 هزار و 100 داوطلب نسبت به ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیردولتی سال 97 اقدام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش گفت: پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیردولتی بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

20 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی

بسیاری از آقایانی که خواهان کسب درآمد از حرفه ارایشگری مردانه هستند، باید در یک آموزشگاه درجه یک و مدرن، دوره‌های تخصصی این حرفه را بگذارنند تا بتوانند در این عرصه، کسب درآمد بالایی را داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رویش هنر، کیفیت خدمات ارائه شده در آموزشگاه آرایشگری، از مهم‌ترین مواردی است که هنرجو می‌تواند علاقه‌مندی را در کنار کسب تجربه به دست بیاورد. در این مطلب بهترین اموزشگاه آرایشگری مردانه معرفی می‌شود که می‌تواند بهترین مرکز برای آموزش این هنر عالی باشد. هنرجویانی که در این آموزشگاه، دوره‌های آرایشگری را سپری کرده‌اند ، رضایت کاملی از نحوه آموزش، کیفیت متدها و پشتیبانی اساتید داشته‌اند.

از بهترین اموزشگاه‌های ارایشگری مردانه با مدرک فنی و حرفه ای در غرب و مرکز

آموزشگاه آرایشگری مردانه رویش هنر یکی از بهترین دوره های آرایشگری مردانه با مدرک فنی و حرفه ای معتبر و قیمت ویژه را در تهران برگزار می‌‎کند که هنرجویان بسیاری را در طول ۱۶ سال سابقه فعالیتی خود، وارد بازار کسب و کار کرده است. در این آموزشگاه کیفیت خدمات حرف اول را می‌زند. از این رو مدیریت جوان این آموزشگاه با گردآوری اساتید برتر در این عرصه، آموزش مطلوبی از شاخه‌های مختلف آرایشگری مردانه را برای هنرجویان ارائه می‌دهد.

در این آموزشگاه دوره‌های تخصصی برای یادگیری بهتر و تخصصی‌تر این حرفه انجام شده است که هنرجویان براساس تمایل و اهدافی که دارند در هر دوره‌ای از این هنر بتوانند شرکت کنند و آموزش ببینند. برای مشاهده دوره ها و قیمت روی لینک آبی فوق کلیک کنید.

آدرس وبسایت: https://royeshehonar.com/

آدرس شعبه انقلاب: تهران، میدان انقلاب، روبرو درب دانشگاه تهران، نبش خیابان فخر رازی، ورودی یک، پلاک 56، طبقه سوم، واحد 301

شماره تماس شعبه انقلاب: ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۲۷

آدرس شعبه ولیعصر: تهران، میدان ولیعصر، جنب ساختمان ایرانیان، کوچه سازش (شقایق)، طبقه بالا داروخانه، پلاک 32، طبقه سوم، واحد 5

شماره تماس شعبه ولیعصر: ۰۹۱۲۱۰۴۱۶۱۷

ایمیل: Ramin.haircut@yahoo.com

خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه

آرایشگاه مردانه، کوتاهی مو و اصلاح را به عنوان اصلی‌ترین خدمات برای مشتریان ارائه می‌دهد. بنابراین در آموزشگاه آرایشگری مردانه، باید کوتاهی مو و اصلاح، با روش‌های مدرن و تکنیک‌های مؤثر به هنرجویان آموزش داده شود. اما با افزایش رشته‌های مختلف در ارایشگری مردانه، در آموزشگاه‌ها علاوه بر لاین کوتاهی و پیرایش، رشته‌های ترمیم مو، کار با مواد، کراتینه کردن و گریم نیز به صورت تخصصی آموزش داده می‌شوند که هر یک در دوره‌های جداگانه برای هنرجویان ارائه می‌گردد.

دوره های آرایشگری مردانه رویش هنر

در آموزشگاه رویش هنر، هر یک از دوره‌ها دو ماهه می‌باشند که در جلسات روزانه دو ساعته برگزار می‌گردند. دوره‌های فشرده نیز برای هنرجویان خاص برگزار می‌شود که تمامی جلسات هر روزه به مدت چهار ساعت در یک ماه، برگزار می‌گردند. افراد می‌توانند برای شرکت در دوره‌های خصوصی این آموزشگاه نیز اقدام کنند. دوره‌های اصلی این آموزشگاه به قرار زیر می‌باشند:

مراقبت زیبایی درجه دو

در این دوره ز هنرجویان مبتدی و بدون تجربه آرایشگری، شرکت می‌کنند و از پایه، هنر آرایشگری مردانه را یاد می‌گیرند. نحوه استفاده از ابزار، شناخت ابزار، نحوه رعایت بهداشت فردی و محیطی، انجام کوتاهی مو در مدل‌های مختلف، روش‌های مختلف اصلاح و... در این دوره با پشتیبانی عالی و روشی ساده آموزش داده می‌شوند.

مراقبت زیبایی درجه یک

در این دوره، تکنیک‌های حرفه‌ای برای براشینگ، کوتاهی مو، استفاده از ابزار حرفه‌ای و همچنین اصلاح آموزش داده می‌شود که هنرجو به صورت حرفه‌ای، نکات مهم ارایشگری را می‌آموزد و به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

دوره کار با مواد شیمیایی

این دوره برای افرادی اختصاص یافته است که می‌خواهند کار رنگ و احیای مو را به صورت جداگانه یا همراه با آرایشگری حرفه‌ای بیاموزند. در این دوره، روش‌های جدید و صحیح رنگ مو و احیای آن برای هنرجویان آموزش داده می‌شود. امکان شناخت رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها در این دوره وجود دارد. همچنین کراتین سرد و گرم به عنوان یک فصل جداگانه در این دوره آموزش داده می‌شود.

دوره کراتینه مو

افرادی که نمی‌خواهند برای یادگیری کراتینه مو، دوره کار با مواد را شرکت کنند، می‌توانند در دوره تخصصی کراتینه مو ثبت نام نمایند. در این دوره نکات مهم برای کراتینه مو از صفر تا صد برای هنرجو آموزش داده می‌شود.

دوره گریم داماد

در این دوره، متعادل‌سازی چهره برای هنرجویان آموزش داده می‌شود که بیشتر برای داماد کاربرد دارد. اما تمام فنونی که در ایجاد یک چهره بی‌نقص دخیل هستند در این دوره به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود.

اموزش گریم کودک

گریم روی صورت و موی کودک، یکی از راه‌های کسب درآمد جدید می‌باشد که در آموزشگاه رویش هنر یک دوره مجزا برای آموزش به هنرجویان دارد.

دوره گریم سینمایی

هنرجویانی که علاقه‌مند به چهره پردازی هستند و خواهان کار در این حرفه می‌باشند، می‌توانند در دوره گریم سینمایی رویش هنر شرکت کنند که چهره پردازی را به صورت حرفه‌ای با جدیدترین تکنیک‌های جهانی آموزش می‌بینند.

لایرینگ و کوتاهی تحت زاویه

این دوره، مختص آرایشگرانی می‌باشد که می‌خواهند کوتاهی مو را به صورت تخصصی و طبق جدیدترین تکنیک جهانی آموزش ببینند. این آموزش، امکان پیاده‌سازی دقیق انواع کوپ مو را ممکن می‌سازد و با زاویه‌سازی، بهترین کوتاهی را برای موهای بلند و نیمه بلند اعمال می‌کند.

مدارک دریافتی از رویش هنر

در آموزشگاه رویش هنر، هنرجویان می‌توانند با شرکت در هر دوره‌ای، مدرک رسمی بین‌المللی فنی حرفه را دریافت کنند. آموزش دوره‌های مختلف آرایشگری در این آموزشگاه، به صورت رسمی انجام می‌شود و هنرجویان برای آزمون فنی حرفه‌ای آماده می‌شوند. بنابراین با قبولی در آزمون، مدرک رسمی و بین‌المللی فنی حرفه‌ای برای آنان اعطا می‌گردد که بهترین مدرک برای شروع رسمی کار در ایران و ۸۴ کشور جهان می‌باشد. متقاضیان می‌توانند مجوز کار را از اتحادیه با داشتن مدرک موردنظر بگیرند و یک آرایشگاه مستقل برای خود دایر نمایند.

هزینه دوره های آموزش ارایشگری مردانه رویش هنر

در آموزشگاه رویش هنر، تمرکز اساتید و مدیریت بر یادگیری حرفه درست و اصولی درآمد هنرجویان است. از این رو هزینه‌هایی که برای هر دوره‌های آموزشی درنظر گرفته شده است، بسیار مناسب می‌باشند. با این حال برای رضایت کامل هنرجویان، امکان پرداخت قسطی هزینه دوره‌ها نیز وجود دارد کیفیت می‌توانند در سه قسط، پرداخت نمایند. آموزشگاه رویش هنر، شاخه‌های مختلف آرایشگری مردانه را با جدیدترین روش و کاربردی‌ترین فنون آموزش می‌دهد که افراد بدون محدودیت سنی می‌توانند در دوره‌های موردنظر، شرکت نمایند و یک حرفه عالی و درآمدزا را برای همیشه یاد بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان