Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@17:05:41 GMT

بیانیه سپاه شهرستان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۷۳۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد.
روز قدس نه فقط دفاع از مردم مظلوم فلسطین است بلکه دفاع از تمام مردم مظلوم جهان که زیر سلطه و استعمار استکبار جهانی قرار گرفته اند.

یکی از وظایف انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان جهان است و قدس شریف یکی از این مظلومین است که پیش از نیم قرن در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم شرف ایران در چهار دهه گذشته نشان دادند که در دفاع از مظلوم همیشه جزو نفرات اول صف هستند و راهپیمایی های روز قدس را با شکوه برگزار کردند. اما اکنون که شاهد توطئه مشترک استکبار جهانی و حاکمان فاسد عرب به ویژه شجره خبیثه آل سعود و آل خلیفه با رژیم منحوس صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین هستیم و با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و برگزاری 10 راهپیمایی بازگشت منتهی به روز قدس؛ امسال حضور پر رنگ و حماسی مسلمانان در راهپیمایی این روز معنا و مفهوم دیگری دارد، قطعاً طولی نخواهد کشید که سخن امام خامنه‌ای مبنی بر "اقامه نماز جماعت در قدس شریف" محقق خواهد شد و جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر کفار پاک کنیم.
سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز از عموم مردم دعوت می کند تا در این راهپیمایی شرکت کنید تا به فضل الهی شاهد روز قدسی پرشورتر از سالهای گذشته باشیم.
لازم به ذکر است راهپیمایی روز قدس امسال 18 خرداد از میدان بسیج شهر الوند به طرف میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.
3001/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید