Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@05:05:58 GMT

زن63ساله چگونه باخوردن ماهی باردار شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۷۳۷۰

زن63ساله چگونه باخوردن ماهی باردار شد؟

پیرزن 63 ساله ای پس از خوردن غذای دریایی، طی اتفاقی عجیب باردارشد. ایران آنلاین/ پیرزن 63 ساله اهل کره جنوبی پس از خوردن اسپرم یک ماهی خام در ناحیه زبان باردار شده است و پس از مدتی کوتاه درد شدیدی را در ناحیه دهان خود تجربه می کند و فورا به بیمارستان منتقل می شود و اسپرم های ماهی از دهان و لثه ی او تخلیه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتقال این خانم به بیمارستان ، پزشکان متوجه وجود 12 کیسه اسپرم کوچک سفید رنگ در زبان و لثه های او شدند. در ماهی های مرکب ، بدنه های خارجی به عنوان اسپرماتوفورها شناخته شده اند که کیسه های اسپرم در آن وجود دارند و این مورد کاملا عجیب است پس از کمی تحقیق متوجه شدند که اندام های داخلی ماهی مرکب قبل از سرو خارج نشده بودند و به همین دلیل باعث ایجاد این مشکل در این خانم 63 ساله شده بودند. محققان نیز گفتند :این خانم به محض اینکه یک تکه از این ماهی مرکب را در دهان خود گذاشت ، احساس کرد که تعدادی شی کوچک داخل دهانش را گاز گرفتند و درد شدیدی را تجربه کرد و به گفته این خانم بسیاری از ارگانیسم های کیسه مانند کوچک را احساس می کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان

به گزارش خبرآنلاین از همشهری آنلاین، در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد.اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900365

دیگر خبرها

  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • آیا می شناسیدش؟
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب