Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری ؛ دکتر علیرضا جلال زایی پیش از این به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مشغول به خدمت بود.

وی عضویت هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ریاست دانشگاه آزاد و بین‌الملل چابهار، ریاست دانشگاه پیام نور ایرانشهر، سرپرست و مسئول راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شعبه مسقط کشور عمان و رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد واحد زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیرکل دانشجویی منطقه ۱۴، رئیس کمیته انضباطی منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، مشاور برنامه ریزی شهری شهردار مرکزی زاهدان، طراح مبلمان شهری، مجری بیش از ده‌ها طرح عمرانی (طرح هادی روستایی) در استان و عضو فعال بسیج اساتید استان از دیگر سوابق کاری جلال زایی است.

از سوابق پژوهشی وی نیز می‌توان به مدرسی دانشگاه‌های آزاد، دولتی، پیام نور و نیز مجری طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی و ارائه کننده بیش از ده‌ها مقاله علمی در سطح کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

انتصاب مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند