Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@17:34:09 GMT

بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۷۵۴۶

رویداد۲۴-جمعیت زنان مسلمان نواندیش با صدور بیانیه‌ای با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها در خاورمیانه اعلام کرد برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند.متن بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کدام وجدان بیدار و آگاهی است که ظلم بر زنان و مردان و کودکان بی‌‌دفاع و مظلوم فلسطین را ببیند، اما سکوت کند و یا قدمی در حمایت از این مظلومیت و محکومیت اشغالگران برندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین قدس شریف سال‌‌‌هاست صحنه زورگویی رژیمی غاصب شده است که نه به مبانی دین یهود اعتنایی می‌‌‌کند و نه با موازین بین‌‌المللی و حقوق‌‌‌بشر سر سازگاری دارد.

رژیم اشغالگر قدس حال که با همراهی ترامپ و هم‌‌‌پیمانانش در خاورمیانه زمینه را برای ظلم و تعدی به مردم مظلوم فلسطین، مناسب‌‌‌‌تر از همیشه دیده، حتی صدای اعتراض این مردم به پایتخت نامیدن قدس شریف و راه‌‌‌اندازی سفارت دولت امریکا در این شهر را با گلوله مستقیم به مردم بی‌‌دفاع پاسخ می‌‌‌دهد.

این روزها مردم مظلوم فلسطین در معرض بیشترین فشارها و حملات رژیم صهیونیستی و هم‌‌‌پیمانانش هستند و حتی به پرستار ۲۱ ساله که در حال رسیدگی به مجروحین و آسیب‌‌‌دیدگان این حملات غیرانسانی بود، نیز شلیک مستقیم می‌‌کند و او را به شهادت می‌‌رساند.

به راستی این قساوت با کدامیک از موازین انسانی و حقوق‌‌بشر همخوانی دارد که اینچنین دولتی که ادعای حقوق‌‌‌بشرش گوش فلک را کر کرده است، حاضر است برای تأمین منافع سیاسی و اقتصادی خود در خاورمیانه، قطعنامه‌‌‌های سازمان ملل را در محکومیت اقدامات رژیمی اشغالگر، وتو کند.

روز قدس نماد همراهی و همصدایی همه مردم جهان با مردمی است که سال‌هاست، بی‌‌دفاع و آواره از سرزمین خود شده‌‌اند و مجامع بین‌‌‌المللی که باید بی‌‌طرفانه نسبت به این ظلم و بی‌‌عدالتی وارد عمل شوند، به رغم این مظلومیت نتوانسته‌‌اند داد مظلومیت آنها را بستانند.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌‌پیمانان آنها در خاورمیانه و برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین، در اعتراض به این رفتار، به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس می‌‌پیوندد. باشد که این حرکت و این همراهی، زمینه‌‌ای برای بیشتر شنیده شدن صدای مظلومیت آنان در مجامع جهانی و پایان دادن به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش

هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۷

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جمعیت زنان مسلمان نواندیش اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!

برنی سندرز، سناتور آمریکایی در پاسخ به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص قیام دانشجویان آمریکایی، در بیانیه‌ای گفت: «نه آقای نتانیاهو. اشاره کردن به این نکته که کابینه افراطی شما در مدت شش ماه ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را زخمی کرده است که ۷۰ درصد آنان زن و کودک هستند، نه یهودستیزی محسوب می‌شود و نه طرفداری از حماس است». 

به گزارش هاآرتص، وی در ادامه این بیانیه گفت: «اگر بگوییم بمباران‌های شما بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران کرده و بیش از یک میلیون نفر (تقریبا نیمی از جمعیت غزه) را بی‌خانمان کرده، یهودستیزی نیست».

سندرز در انتهای این بیانیه با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با برچسب یهودستیزی سعی دارد جنایات رژیم اشغالگر را توجیه کند، گفت: «آقای نتانیاهو، لطفا با تلاش برای منحرف کردن توجه ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی کابینه افراطی و نژادپرست شما، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید... اینکه شما را در قبال اعمال‌تان مسئول بدانیم یهودستیزی نیست». 

اظهارات این سناتور آمریکایی یک روز پس از آن بیان می‌شود که نتانیاهو دانشجویان معترض در سراسر آمریکا را که به نشانه حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه دست به تظاهرات زده‌اند «افرادی یهود‌ستیز» خواند. او که از قیام دانشجویان آمریکایی شوکه شده بود، این اعتراضات را محکوم کرد.

گفتنی است، پس از اینکه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا در نیویورک حین اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و درخواست برای آتش‌بس دستگیر شدند، موج تظاهرات دانشجویی در سراسر آمریکا گسترش یافت.

اعتراضات تا جایی پیش رفت که مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد. این اظهارات  واکنش شدید دانشجویان را در پی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!