Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@11:12:56 GMT

رها شدن ۲۰ صیاد ایرانی از بند دزدان دریایی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۷۸۱۸

هدایت‌الله میرمرادزهی اظهار داشت: چهار تن از صیادان سیستان و بلوچستان که حدود ۴ سال پیش در آب‌های آزاد بین‌المللی ربوده شده بودند ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد خاک ایران شدند و در فرودگاه مورد استقبال مسئولان جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: این صیادان سال ۹۴ در حالی که در آب‌های آزاد بین‌المللی در نزدیکی کشور سومالی طبق برنامه IOTC مشغول برداشت تن ماهیان از آب‌های آزاد بودند ربوده شده و به اسارت درآمده‌اند که خوشبختانه از طریق یک فرآیند اطلاعاتی و عملیاتی که از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و مسئولین کشوری و لشکری طراحی و اجرا شد، آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده ۱۶ صیاد دیگر نیز که سال گذشته در بند دزدان دریایی گرفتار شده بودند از بند اسارت آزاد شده و در اختیار سفارت ایران در نایروبی هستند و تمهیدات لازم برای بازگشت آن‌ها فراهم شده که امیدواریم این صیادان نیز هر چه سریع‌تر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دزدان دریایی صیاد ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی