Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر کشور در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی، شهادت دو تن از مرزبانان ناجا در مرز سردشت را تسلیت گفت.

به گزارش امتداد نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تسلیت شهادت دو تن از مرزبانان ناجا در مرز سردشت، به برخورد قاطع نیروهای غیور مرزبانی با اقدامات تروریستی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح پیام رحمانی فضلی به شرح زیر است: 

سردار سرتیپ پاسدار اشتری 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 

سلام علیکم 

شهادت دو تن از مرزبانان غیور اردبیلی ستوان سوم محبوب قربانی و ستوان سوم یوسف پیرانی در ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

این ضایعه اسفناک بار دگر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه‌ها و فتنه های تفرقه افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران به ویژه در میان مردم فهیم غرب کشور را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگ‌ترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه با اقدامات تروریستی برخورد قاطع صورت گیرد.

از خداوند متعال برای شهدای عزیز، علو درجات و برای خانواده های محترم آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

جانشین فرماندهی کل قوا در نیروی انتظامی و وزیر کشور

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه‌شنبه در دیدار با تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست اظهارکرد: ایران آماده اعطای بورس به دانشجویان آفریقای مرکزی برای کسب علم در تمامی حوزه‌های فنی مهندسی، پزشکی و بالاخص حوزه محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری آفریقای مرکزی از سال ۲۰۱۶ سعی کرده تا از زیر پرچم استعمار غرب خارج شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از ندای آزادی‌خواهی در هرگوشه از جهان حمایت کرده است و در این راستا هر توانی که در حوزه محیط زیست داریم را در اختیار مردم و دولت شما قرار خواهیم داد.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: کشور ما در کلیه زمینه‌های فناوری علمی به‌ویژه انرژی‌های نو، مدیریت منابع آب و پساب، مدیریت پسماند، حفاظت از زیستگاه‌های طبیعی و توسعه رشته‌های دانشگاهی مختلف در حوزه محیط زیست می‌تواند نیازهای مردم آفریقای مرکزی را تامین کند و در این راستا حتماً پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم برای دعوت از وزیر محیط زیست این کشور برای حضور در ایران انجام خواهد گرفت.

سلاجقه با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی و فرهنگی کشور ما ارتباط با ملت‌های جهان مبتنی بر انسانیت و تقوا تعریف شده است و رنگ و نژاد هیچ جایگاهی در تعریف روابط و ارتقای سطح مراودات ندارد، افزود: امیدوارم با توجه به موج جدید استعمارستیزی که در کشورهای آفریقای مرکزی آغاز شده است، استثمار برای همیشه از منطقه قاره کهن آفریقا رخت ببندد و مردم شریف این کشورها در صلح و آرامش باشند.

در ادامه این جلسه تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به مشکلاتی که کشور فرانسه طی سال‌ها استعمار برای آفریقای مرکزی ایجاد کرده است، اظهارکرد: من امروز به عنوان نماینده کشور آفریقای مرکزی اعلان می‌دارم که متاسفانه فضای رسانه‌های کذب و دروغ ما را از این کشور و ظرفیت‌های عالی پیشرفت آن محروم کرده و رشد چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و نگاه انسانی شما به ارتباطات سرآمد جهان است. ما به‌صورت جدی در جمع‌آوری و مدیریت پسماندها در شهرها و روستاهای کشورمان دچار مشکل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا مردم و جوامع محلی دست به برداشت بی‌رویه از جنگل‌های آفریقای مرکزی بزنند، یادآور شد: این برداشت‌ها به همراه تغییرات اقلیمی باعث شده تا توازن فصل‌های ما که قبلاً شش ماه بارندگی و شش ماه خشکی بوده، تغییر یابد و ما اکنون برخی سال‌ها چهار ماه بارندگی یا چهار ماه خشکی داریم و این آسیب جدی به کشاورزی ما وارد کرده است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی گفت: ما نیازمند واردات فنآوری‌های نوین و تربیت نیروی انسانی کارآمد هستیم و در این خصوص از جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا در این زمینه به ما کمک کند.

کد خبر 6093483

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان