Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند. در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در پیام دعوت آیت‌الله ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین درس‌های ماه مبارک رمضان، مبارزه انسان با قوای نفسانی و شکست استکبار درونی و برونی و رسیدن به آزادی و اعتلای معنوی در پرتو بندگی ذات اقدس حق تعالی است.   تدبیر ارزنده امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و بسترسازی جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی نیز یکی از جلوه‌های بندگی در همین ماه مبارک است که انسان‌های آزاده، بصیر و حق جو را در روز‌های پایانی این ماه مبارک در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‎سازد.   امت اسلامی طی قریب به ۴۰ سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی خواهان جهان، در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد نموده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیست ها، مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون رفت از وضع موجود مطرح نموده است.   امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهاد‌های بین المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند. از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند. در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.   این‌جانب در جوار مضجع شریف رضوی و در پرتو انوار کریمانه امامی که مصداق مبارزه دائمی خستگی ناپذیر است، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان سراسر عالم در ماه ضیافت الله، در جهت اجرای منویات امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان و ایران به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، دیگربار اوج اقتدار و همگرایی امت اسلامی را در دفاع از قبله اول مسلمین به نمایش بگذراند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم آورند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله ابراهیم رئیسی ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ماه مبارک رمضان روز قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟