Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،سرهنگ محمد پورشمس گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه از میدان شهید بهشتی شروع و مسیرهای منتهی به مصلای نماز جمعه (مسجد ملا اسماعیل) مسدود می شود.

رئیس پلیس راهور استان یزد ادامه داد: به همین منظور مسیر ميدان شهيد بهشتي به سمت خيابان امام جنوبي مسدود می باشد.

پورشمس با بیان اینکه تمام کوچه های منتهی به این خیابان ها نیز مسدود است افزود: همچنین سه راه مهدی به سمت چهارراه شهدا نیز مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقاطع بعثت به سمت خيابان قيام و همچنین تقاطع شهید رجايي به سمت بلوار امام زاده تا پس از مراسم مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان یزد از همه شهروندان درخواست کرد از تردد خودروها و وسایل نقلیه در این مسیرها اجتناب کنند تا مراسم روز قدس هر چه با شکوه تر بر گزار شود.

وي در ادامه از اهالي خيابان امام حد فاصل ميدان شهيد بهشتي تا سه راه مهدي و خيابان قيام در خواست کرد از شب قبل مراسم روز قدس از پارك خودرو در اين مسير ها جدا خوداري نمايند و در صورت پارك، خودرو توسط عوامل راهور به محل هاي مناسب انتقال پيدا مي كند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد محدودیت روز قدس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ صدور پروانه عبور و تردد محمولات ترافیکی با محدودیت انجام می شود

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اعلام محدودیت های صدور پروانه عبور و تردد محمولات ترافیکی در ایام نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای، با توجه به محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اعلامی پلیس راه راهور فراجا در خصوص  محدودیت های محمولات ترافیکی، خواستار اعمال کامل و دقیق ابلاغیه پلیس راه شده است.

مدیرکل این دفتر از مدیران کل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها خواسته است محدودیت های صدور مجوز و تردد محمولات ترافیکی به کاربران و متصدیان صدور پروانه عبور  و اجازه نامه و همچنین انجمن ها و تشکل های صنفی کالا اطلاع رسانی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم از محدودیت های ترافیکی در آبادان
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام نوروز اعلام شد
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • ممنوعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳
  • ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس/جاده از مرزن آباد مسدود شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال ونوروز دراستان اصفهان
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است
  • اعلام محدودیت های ترافیکی وسایل نقلیه سنگین در نوروز
  • اعلام محدودیت های ترافیکی وسایل نقلیه سنگین در نوروز ۱۴۰۳
  • ◄ صدور پروانه عبور و تردد محمولات ترافیکی با محدودیت انجام می شود