Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علوی گرگانی گفت: خدا وند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  دانشجو سلام؛ آیت الله علوی گرگانی همزمان با روز شهادت امیر المومنین در جمع مردم  روزه دار گرگان در مسجد جامع این شهر گفت: طبق آیه قرآن خداوند همواره با کسانی همراه است که دو صفت را در خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقوای الهی و کمک و احسان به مردم دو خصلت مهمی است که فرد مومن باید برای نزدیکی به خداوند داشته باشد.

این مرجع تقلید بیان کرد: در دیدار با مسئولین رعایت این دو صفت را همواره به آنان توصیه می کردم و حتی تذکر می دادم که که آیه مربوطه را در دفتر کار خود نصب کنند.

آیت الله علوی در بیان شاخصه های تقوا ی الهی گفت: تقوا یعنی انسان از خدا بترسد، به قرآن عمل کند،قناعت داشته باشد ، خود را آماده رفتن به عالم آخرت کند و به مردم احسان نماید.

وی ادامه داد: خداوند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.

این عالم دینی افزود: امیر المومنین با آن شخصیت عظیمی که داشت برای شادی دل یتیمان هم بازی آنان می شد و این برای همه ما درس است که شاد کردن دل بندگان خدا چه اهمیتی دارد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: در حدیث معصوم آمده که ایمانتان را با صدقه و اموالتان را با زکات حفظ کنید  و با دعا بلاها را از خود دور کنید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است