Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:12:13 GMT

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۸۲۴۳

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی فردا و پس فردا در کشور، از احتمال بارندگی و همینطور کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه  درباره وضعیت آب و هوایی امروز بعدازظهر کشور اظهار کرد: در شمال استان‌های خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و غربی، شرق مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی فردا نیز اظهار کرد: علاوه بر بارش در نواحی فوق، در ارتفاعات شرقی تهران نیز بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین به تشریح پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت آب و هوایی روز شنبه پرداخت و گفت: با تقویت امواج تراز میانی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد.

وظیفه از احتمال کاهش دما در برخی از مناطق کشور از فردا تا روز یکشنبه خبر داد و گفت: به جهت نفوذ جریانات شمالی، کاهش نسبی دما بین چهار تا شش درجه ابتدا در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق و در روز شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در سه روز آینده وزش باد شدید در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور، دامنه‌های البرز شرقی، همچنین در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با باد و گرد و خاک و کاهش کیفت هوا همراه خواهد بود. همچنین در روز پنجشنبه در برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکز و شرق استان اصفهان وزش باد نسبتا شدید، گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده خلیج فارس و در روز شنبه شرق دریای عمان مواج است.

وظیفه درباره پیش‌بینی هوای تهران در روز جمعه گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، همچنین برای روز شنبه پیش‌بینی می‌شود که آسمان تهران کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید و گاهی با رگبار و رعدوبرق همراه باشد. بیشنه و کمینه دمای تهران برای فردا و پس فردا ۳۴ و ۲۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران

طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

به گزارش صداوسیما به نقل از اداره کل هواشناسی استان، آسمان آستان امروز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

همچنین با عبور موج دیگری از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد تگرگ و گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده