Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس ، روز رهایی اسلام از چنگال اسرائیل جنایتکار و کودک کش و استکبار جهانی است و باعث می شود که آرمان فلسطین هیچ گاه از یاد پاک نشود.
وی افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب ، مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال با حضور پرشور خود ثابت می کنند که مردمان آزاده هرگز در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت نمی کنند و این جنایات را محکوم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : مردم شهرستان های استان تهران نیز همپای تمام ملت های آزاده در 40 نقطه از این استان نسبت به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اقدام می کنند.
وی مسیر راهپیمایی روز قدس شهرستان های استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:
ورامین : میدان امام حسین (ع) ، میدان امام خمینی (ره) ، مصلای صاحب الزمان ، سخنران مراسم امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران .
خیرآباد و جوادآباد ورامین : از میدان اصلی به سمت مصلای نماز جمعه.
گلستان : فلکه دوم گلستان به سمت مصلای نماز جمعه.
نسیم شهر : میدان شهید رجایی، خیابان اصلی، خیابان شهید ستاری ، مصلای نماز جمعه .
ملارد : مسجد جامع ملارد- خیابان امام خمینی (ره) ، خیابان دکتر حسابی، بلوار ارغوان، مصلی نماز جمعه.
شهرستان قدس: میدان قدس ، میدان آزادی ، مصلای نماز جمعه .
دماوند : میدان امام(ره) ، خیابان اصلی ، مسجد جامع دماوند.
پردیس :میدان عدالت ،امام خمینی(ره) ، مصلای نماز جمعه .
پاکدشت : میدان آزادگان ، چهار راه ساعت، میدان قدس، میدان معلم ، مصلای امام خمینی (ره).
شهریار : خیابان انقلاب، میدان امام خمینی(ره)، خیابان محسنی، ترابی، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) ، میدان معلم، خیابان ولی عصر( عج) ، خیابان انقلاب، مصلای نماز جمعه .
فیروزکوه: آستان امامزاده اسماعیل(ع) ، میدان معلم ، خیابان پاسداران ، میدان سپاه ،مصلای نماز جمعه.
شهرستان ری: سه راه ورامین ، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری ، خیابان حرم، مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی
رباط کریم : شهرداری رباط کریم ، مصلای نماز جمعه .
اسلامشهر: خیابان احمدیه، خیابان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) ، قلعه موسی آباد، شهرک مصطفی خمینی، امام سجاد(ع) ، ناحیه مقاومت بسیج ، مصلای نماز جمعه .
شهرستان قرچک : میدان امام خمینی (ره) ، خیابان اصلی تهران – قرچک ، مصلای نماز جمعه .
پیشوا : مسجد امام خمینی(ره) ، خیابان حرم ، صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) .
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر امام راحل روز قدس نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارتش جمهوری اسلامی ایران استان تهران انقلاب روز قدس مسجد تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل سه سقف از هفت سقف پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص سرمایه گذاری که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید؛ یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگر رمپ‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان در اختیار تحویل مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره برداری می‌کرد و در ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

بخشی اضافه کرد: در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد.

وی افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: از جمله این پروژه‌ها تقاطع نیک اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

بخشی گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و از هفت سقف، سه سقف آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

کد خبر 750848

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان