Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز قدس روز مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین است/ انقلاب ما با زنده نگه داشتند روز قدس، نفرت خود از این رژیم غاصب اعلام کرد است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; آیین باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 روز جمعه 18 خرداد ماه به طور همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک از میدان امام خمینی(کلانتری) تا مسجد جامع و با سخنرانی سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، مسئولان، احزاب و گروه های مختلف به طور جداگانه از اقشار مختلف جامعه برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کردند.

روز جهانی قدس برای دفاع از فلسطین و مبارزه با اشغالگری غاصب است

مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس از عموم مردم شریف و انقلابی شهرستان قرچک جهت شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

وی گفت: روز جهانی قدس برای دفاع از فلسطین و مبارزه با اشغالگری غاصب است. این روز فرصتی است برای ایستادن در کنار مظلوم، بهانه‌ای است برای فریاد علیه ظلم و استعمار و تجدیدعهدی است با آرمان‌های رهبر مستضعفان جهان حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای است.

مرسلپور افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که میعاد منتظران است همگام و همراه با امت با شجاع، شهیدپرور و زخم‌خورده از جور استکبار جهانی، یکپارچه در صفوفی به هم فشرده با مردم فلسطین، فریاد یگانگی و همبستگی سر خواهیم داد.

روز قدس مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین است

حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خصوص روز قدس بیان کرد: روز قدس مبارزه با مستکبرین و حمایت از مظلومین است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درصدور فرمان روز قدس در ۱۶ مرداد۱۳۵۸که فرمودند: من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن،‌به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. ازخداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم خاطرنشان کرد: امروز همه مسلمانان دنیا باید به این فرمان امام (ره) لبیک بگویند و در روز قدس در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.

انقلاب ما با زنده نگه داشتند روز قدس، نفرت خود از این رژیم غاصب اعلام کرد است

محسن شریف شهردار قرچک ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی و شکل گرفتن جمهوری اسلامی ایران ،زنده شدن موضوع مظلومیت مردم فلسطین واتحاد است.

وی گفت: امام خمینی (ره) با صدور روز جهانی قدس تکلیف را بر ما تمام کرد و اگر انقلابی ما به وجود نمی آمد، موضوع فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده می شد و انقلاب ما با زنده نگه داشتند روز قدس، نفرت خود از این رژیم غاصب اعلام کرد است.

شریف تصریح کرد: این روز به عنوان نماد همبستگی برای دفاع از  مظلومان در مقابل زورگویان و توقف برنامه حذف فلسطین از نقشه جغرافیایی جهانی و جلوگیری از فراموشی موضوع مظلومیت مردم فلسطین در تاریخ ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در محور مقاومت و اهمیت این روز ارزشمند مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز مثل همیشه در راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت.

شهردار قرچک  در پایان ضمن دعوت ازعموم مردم قرچک جهت حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: کارمندان و شهروندان هم نیز همگام با سایراقشار مردم شهید پرور به صورت باشکوه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین است

سرگرد علی اصغرشهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک بیان کرد: روز قدس روز انجام وظیفه مسلمین برای دفاع از اسلام است و مسلمانان در کل جهان روز قدس را گرامی می دارند و برای مقابله با صهیونیسم بین الملل با مشت های گره کرده به میدان می آیند

وی روز قدس را نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین دانست و تصریح کرد: باید رویکردها و راهبردهای امام خمینی (ره) و مقام ‌معظم رهبری در خصوص موضوع قدس را جسته‌سازی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک افزود: حضور مسلمانان در صحنه حمایت از فلسطین تاثیر دارد و ما با هنر و حمایت باید در میدان بیایم  و از این طریق به دیدگاههای مقام معظم رهبری در مورد فلسطین جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان با بیان اینکه ملت یران با حضور در راهپیمایی روز قدس جواب محکمی به یاوه گویی دشمنان می دهد، گفت:  همه می آئیم و استکبار جهانی و قدرت ها بدانند ایران اسلامی در کنار ملت های مظلوم و مردم فلسطین است و هیچگاه از حمایت آنها دست بر نمی دارد چرا که این حضور و راهپیمایی باعث ایجاد رعب و وحشت در دشمنان است.

حضور وحمایت از مردم فلسطین باعث رعب و وحشت اسرائیل و هم پیمانانش است

سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی قرچک نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره) را اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است و مسلمانان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ ابراز خشم و انزجار خود را از  رژیم صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کنند.
وی  با تاکید بر این مطلب که حضور وحمایت از مردم فلسطین باعث رعب و وحشت اسرائیل و هم پیمانانش است، افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین برای ادامه مبارزات علیه رژیم اشغالگر قدس است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و روزقدس است

مهدی نیکبخت،مدیرآموزش وپرورش شهرستان قرچک،در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و بنابرفرموده حضرت امام خمینی(ره) که این روز را روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و روزقدس نامید،از فرهنگیان ،دانش آموزان و خانواده های آنان دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته درصفوف بهم پیوسته از آرمانهای مردم رنج دیده فلسطین دفاع کنند.

نیکبخت تصریح کرد:باتوجه به مواضع خصمانه دولت امریکا و رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بر علیه مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی،ونیزمصادره قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی،برتمامی مردان و زنان این سرزمین لازم است که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و پاسخ دندان شکن به ایادی استکبار جهانی بدهند.

روز قدس پیام دندان شکن امت اسلامی به استکبار جهانی و صهیونیست غاصب است

آزمون کاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از همه احاد مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

وی گفت: روز قدس این یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان (ره) روز حمایت از مستصضعفان و پیام دندان شکن امت اسلامی به استکبار جهانی و صهیونیست غاصب است.

کادری افزود: امسال و در روز جهانی قدس با تبعیت از فرمان ملکوتی مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (دامه برکاته) احاد مردم شریف و روزه دار قرچک و به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور خود با ارمانهای شهدا و امام شهدا (ره) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری بیعت مجدد نموده و نابودی همه مستکبران عالم به خصوص امریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را خواستار هستند.

انتهی پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی صحرائیان ظهر دوشنبه در تجمع همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای غربی در جمع دانشگاهیان کازرون با اشاره به پیشقراول بودن دانشجویان در جنبش‌های اجتماعی و سیاسی گفت: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اولین حرکت را در جهت شکست هیمنه آمریکا شروع کردند در حالی که تا آن زمان کسی جرأت نداشت حتی مرگ بر آمریکا بگوید و امروز اگر جریان بیداری در دانشجویان جهان غرب اتفاق افتاده از ثمره همان مجاهدت‌ها و مبارزاتی است که تا کنون ادامه داشته است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون ضمن اشاره به حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی بیان کرد: چهره دیکتاتور غرب به خوبی برای همگان آشکار شده و خباثت‌ها و ظلم‌ها را در حق بشریت به حد اعلی رسانده‌اند. امروز حمایت آشکار از رژیم تروریستی و کودک‌کش را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان به وسیله هجوم به دانشگاه با اسلحه و اسب انجام می‌دهند و دانشگاه‌ها را تبدیل به پادگان کرده‌اند.

این فعال دانشجویی افزود: مدعیان شعار آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در خفه کردن صدای آزادگان و مبارزان و معترضان به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل تمام تلاششان را به خرج داده‌اند و مردم خود را با خشونت تمام می‌خواهند سرکوب کنند.

صحرائیان ضمن تشریح وضعیت اخیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل امروز در یک استیصال و سردرگمی عمیقی فرو رفته و نه می‌تواند جنگ را ببرد و نه نمی‌تواند با سازش آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند.

وی افزود: این رژیم به حدی دچار جنون شده که قواعد جنگ را زیر پا گذاشته و با بمباران بیمارستانها و کشتار غیرنظامیان می‌خواهد خود را برنده بازی جلوه دهد.

وی افزود: اگر کمک‌های آشکار جهان غرب و برخی از کشورهای عربی نبود امروز این رژیم غاصب حیاتش به پایان رسیده بود، چرا که اختلافات داخلی در رأس حاکمیت و اعتراضات صهیونیست‌ها این رژیم را پوسیده کرده و حماس و جهاد اسلامی برای نابودیش کفایت می‌کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود گفت: امروز اگر مردم غزه ایستاده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند، برای این است که سال‌ها در محاصره و فشارهای امنیتی بوده‌اند و دیگر صبرشان سرریز شده است. حاضرند کشته شوند اما آزاد باشند و می‌بینید بر علیه طوفان الاقصی حماس، یک تجمع اعتراضی نداشتند در حالی که صهیونیست‌ها بر علیه رژیم سفاکشان چندین ماه است تجمعات و تظاهرات بر پا کرده‌اند.

کد خبر 6092070

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا