Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:59:01 GMT

خسارت سیل به شهرک صنعتی اشتهارد جبران می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۸۶۵۷

خسارت سیل به شهرک صنعتی اشتهارد جبران می شود

کرج-ایرنا- معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان شهرک های صنعتی کشور با اشاره به خسارت سیل به دیوارهای برخی واحدهای تولیدی و زیر ساخت ها در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز،گفت: بیش از 90 درصد این خسارات جبران می شود.

به گزارش ایرنا، عزیز محمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای خسارت دیده از سیل هفته جاری در شهرک صنعتی اشتهارد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این شهرک صنعتی دارای بیش از یکهزار واحد صنعتی فعال است که 3 روز پیش سیلاب خساراتی به آن وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 3 روز پیش در کمتر از 30 دقیقه بارندگی رگباری حدود 20 میلی متر در اشتهارد بارندگی داشتیم که به علت نفوذ ناپذیری اراضی بالا دست، سبب جاری شدن سیلاب در شهرک صنعتی اشتهارد شد.
محمدی اظهار داشت: وقوع این سیلاب سبب خساراتی به برخی زیر ساخت های شهرک شده و به صورت محدود خرابی دیوار محوطه برخی از این واحدها را داشته ایم.
وی گفت: همچنین بخشی از آسفالت معابر، جدول کشی و کانال های آب های شهرک صنعتی اشتهارد خسارت دید.
محمدی با اشاره به اینکه میزان دقیق خسارت وارده را کارشناسان باید مشخص کنند، بیان داشت: وجود کانال هدایت آب سطحی در پائین دست شهرک صنعتی اشتهارد ، نقش موثری در کاهش خسارات داشت.
شهرستان اشتهارد واقع در 70 کیلومتر جنوب غربی کرج مرکز استان البرز 3 روز پیش براثر بارش شدید باران برخی مناطق آن با مشکل جاری شدن سیلاب مواجه شد که 2 سرنشین یک خودرو نیز مجروح شدند.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرك صنعتي اشتهارد خسارت سيل جبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت