Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@02:19:44 GMT

مرد معتاد در بیمارستان همدان خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۸۶۶۱

مرد معتاد در بیمارستان همدان خودکشی کرد

ابراهیم قلیچ خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک بیمار روانی به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از هشتم خرداد امسال در بیمارستان سینا بستری شده بود.
وی اضافه کرد: روز گذشته برای خوردن عصرانه از بیماران دعوت شد تا در محل سرو غذا حاضر شوند که همه بیماران به جز این فرد در محل توزیع عصرانه حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بیمارستان سینا همدان گفت: روانپزشکان متوجه غیبت طولانی مدت این فرد شده بنابراین به اتاق محل بستری او مراجعه می کنند.
قلیچ خانی بیان کرد: عوامل بیمارستان پس مدت کوتاهی تجسس، جسد حلق آویز شده این جوان 29 ساله را در اتاق مخصوص استعمال سیگار روئیت می کنند.
وی افزود: این جوان با استفاده از ملحفه خود را از لولای در اتاق استعمال سیگار حلق آویز و خفه کرده بود و انجام عملیات 'سی.پی.آر' نیز تاثیری در احیای وی نداشت.
مدیر بیمارستان سینا همدان اظهار داشت: این موضوع به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان گزارش داده شد و پس از آن قاضی کشیک و عوامل پزشکی قانونی در محل حضور یافتند.
قلیچ خانی ادامه داد: جسد این مرد 29 ساله صبح امروز برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اعتیاد بیمار روانی بیمارستان خودکشی معتاد تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان