Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:17:43 GMT

مطالعات حریم و بستر رودخانه مند دشتی بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۸۷۵۵

مطالعات حریم و بستر رودخانه مند دشتی بازنگری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر پنج شنبه در بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهداری، چمکور، مرحبایی، دولت آباد و ناصری از توابع بخش کاکی اظهار داشت: بازنگری در مطالعات حریم و بستر رودخانه مند دشتی همواره یکی از مطالبات و دغدغه اصلی مردم بوده که با تلاش های صورت گرفته در سفر اخیر وزیر نیرو به شهرستان این موضوع پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جمع بندی سفر وزیر به استان مقرر شد در مطالعات حریم و بستر رودخانه مند بازنگری صورت گیرد و دغدغه های مردم نیز در آن  لحاظ شود.

نادری بیان کرد: با توجه به همجواری رودخانه مند با زمین های کشاورزی روستای دهداری می طلبد با برخی اقدامات از سوی شرکت آب منطقه ای مردم این منطقه از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه پیگیر راه اندازی خانه ورزش روستایی در این روستا خواهیم بود، بیان کرد: همه باید کمک کنند تا زمینه ماندگاری مردم در روستاها افزایش یابد و در همین راستا دولت نیز تسهیلات خوبی در زمینه ایجاد اشتغال پرداخت می کند که می طلبد جوانان از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

نادری از اداره منابع طبیعی شهرستان خواست در راستای تثبیت شن‌های روان در روستای مرحبایی کمر بند سبز ایجاد کند.

وی گفت: در روستاهای مرحبایی و دولت آباد بنیاد مسکن در جهت احیاء بافت روستاها در اجرای طرح هادی از سنگ فرش بجای آسفالت استفاده کرده که ما نیز تلاش داریم برای تکمیل این پروژه ها اعتبارات لازم را تامین کنیم.

فرماندار دشتی تصریح کرد: در نیمه دوم سال برای روستای دهداری سه هزار متر مربع، و روستای ناصری نیز دو هزار متر مربع قیر رایگان اختصاص داده می شود و همچنین در روستای ناصری هزار و۵۰۰ متر مربع طرح هادی اجرا خواهد شد.

کد خبر 4314753

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی روستا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شهرکرد مشهد یاسوج گرگان شیراز خرم آباد امام خمینی ره مراسم گلریزان سانحه تصادف شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم دشتی دل در گروه قرآن و اهل بیت (ع) دارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر جمعه در مراسم محفل انس با قرآن که به همت مجموعه خادم یاران رضوی دشتی برگزار شد اظهار داشت: از مجموعه خادم یاران رضوی در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان تقدیر می‌شود.

وی افزود: تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز به فال نیک می‌گیریم و باید از این فرصت در معرفی سنت‌های و آداب مردم شهرستان در ماه مبارک رمضان به مسافرین نوروزی اهتمام بورزیم.

وی ادامه داد: امروز عزیزانی از این شهرستان در برنامه‌های فرهنگی با نام امام هشتم نقش آفرینی می‌کنند که جای تقدیر دارد.

فرماندار دشتی گفت: علی رغم همه هجمه‌های دشمنان مردم دشتی همچنان دل در گروه قرآن و اهل بیت دارند.

کد خبر 6064759

دیگر خبرها

  • مردم دشتی دل در گرو قرآن و اهل بیت (ع) دارند
  • مردم دشتی دل در گروه قرآن و اهل بیت (ع) دارند
  • زیبایی و طنین صدای تاریخ در پشت قلعه آبدانان
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • پالنگان بهشت پلکانی کردستان
  • پرآب شدن رودخانه روستای سراب گزنهله در پی بارش‌های اخیر + فیلم
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد