Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول منعم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات‌های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان همدان به همراه آحاد مردم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم می کنند.
وی بیان کرد: ورزش استان همدان با حضور پرشور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید عهد کرده و با پیروی از رهنمودها رهبر معظم انقلاب، روز باشکوهی را رقم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منعم افزود: برای حضوری هماهنگ و یکپارچه در این راهپیمایی قرار است فردا راس ساعت 10 صبح با تجمع در مقابل درب اداره کل ورزش و جوانان همدان، در این مراسم شرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و فردا نیز به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل خواهند کرد.
منعم یادآور شد: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و ملت ایران اسلامی همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه می یابند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال با ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نام روز قدس نام گرفت تا تجلی حمایت همه مسلمانان جهان از آزاد سازی قدس و مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس باشد.
همدان دارای بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آرمان های امام راحل اداره کل ورزش و جوانان انقلاب اسلامی جهان ورزش و جوانان تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور