Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:00:23 GMT

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۹۰۷۴

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛سرهنگ ایوبی رییس پلیس راهور گلستان گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای راهپیمایی مومنان روزه دار محدودیت‌های ترافیکی در گرگان و سایر شهر‌های استان اعمال خواهد شد.


وی افزود: این محدودیت در گرگان از ساعت ۹ صبح از ابتدا ورودی گرگانجدید در خیابان شهید بهشتی به سمت میدان وحدت، خیابان پاسداران از ابتدا ۳ راهی خیابان لشکر به سمت میدان وحدت و همچنین خیابان شهدا از ابتدا تقاطع شهدا به سمت میدان وحدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ایوبی اضافه کرد: در خیابان سرخواجه از ابتدا ۷ دستگاه و میدان مازندران به سمت چهار راه میدان و بلوار رسالت از ابتدا رسالت ۲۴ به سمت مصلی نیز محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.


وی در ادامه گفت: در گنبد کاووس نیز در خیابان‌های منتهی به خیابان امام، خیابان شهید مطهری و خیابان ولیعصر محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.


سرهنگ ایوبی در پایان از شهروندان خواست در طول مسیر راهپیمایی با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

انتهای پیام/ق

 

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس فلسطین ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد