Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیرکل مهندسی وحدنگاری اراضی کشاورزی کشور در نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان گفت:با تمهیدات اندیشیده شده در زمان مقرر بخش عمده ای از اراضی کشاورزی اولویت دار حدنگاری خواهد شد. 

صفدر نیازی افزود:با اجرای این طرح ملی، تعیین حدود اراضی ملی ومستثنیات،علاوه برحل مشکل معارضان برای بهره برداری از زمین های ملی، مشکل تعیین و صدور سند زمین بهره برداران برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ازانعقاد قراردادوتفاهم نامه نقشه برداری 2 میلیون و 350 هزار هکتار اراضی کشاورزی درکشور با سازمان نقشه برداری خبر دادوگفت:بااین تفاهم نامه نیمه نخست امسال یک میلیون و 300 هزار هکتاردیگرنقشه برداری وحدنگاری خواهدشد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای حدنگاری اراضی کشاورزی کشور در سال مالی گذشته را 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و 60 میلیارد ریال از محل تملک دارایی ها اعلام کرد و گفت:حدنگاری طرح (کاداستر) در یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور انجام شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاداستر حدنگاری مزارع کشاورزی تداخلات اراضی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، عبدالرضا سید احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

 پیش بینی می‌شود امسال بیش از از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور