Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@21:14:29 GMT

تمهیدات ترافیکی روز قدس در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۹۶۱۱

سرهنگ ناصر میکائیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: خیابان امام حد فاصل چهارراه شهید بهشتی تا میدان قونقا و مسیرهای منتهی به این خیابان، خیابان ارتش از چهارراه باغشمال تا میدان شهدا و خیابان جمهوری از میدان دانشسرا تا چهارراه فلسطین جزء مسیرهایی است که مشمول اعمال محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سرهنگ میکائیلی، خیابان شریعتی حدفاصل میدان نماز تا چهارراه شریعتی، خیابان خاقانی جنوبی نیز از سمت دانشسرا مشمول این تمهیدات می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه از ساعت پنج صبح فردا مسیرهای اعلامی از پارک وسایل نقلیه پاکسازی می شود گفت: در صورت پارک در این مسیرها خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی یادآور کرد: تردد هرگونه موتور سیکلت و دوچرخه نیز در محدوده طرح ممنوع است.
وی با اشاره به استقرار یکصد دستگاه اتوبوس شرکت واحد در مسیرها و خیابان های منتهی به مراسم راهپیمایی در تبریز گفت: این اتوبوس ها برای رفاه حال شرکت کنندگان در محل راهپیمایی مستقر خواهند شد و بعد از پایان مراسم خدمت رسانی خواهند کرد.
سرپرست شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز هم گفت: به منظور سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس،‌ قطارشهری تبریز از ساعت 10 فردا (جمعه) آماده پذیرش مسافران خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی روز جهانی قدس تبریز پلیس راهنمایی و رانندگی خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران