Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@07:49:09 GMT

ترسناک‌ترین چیز‌هایی که به ساحل برگشته‌اند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۰۲۲۵

اقیانوس‌ها ۷۰ درصد کره‌ی زمین را فراگرفته‌ اند و بشر تنها توانسته ۵ درصد آنها را کشف کند. در این مطلب میخواهیم اشیای عجیبی که به ساحل رسیده اند را معرفی کنیم. این اشیا یا ساخته دست آدمی هستند و یا از اعماق اقیانوس به ساحل رسیده اند.

بمب‌

بچه‌های یک خانواده انگلیسی در ساحل پارک پمبری کانتری در جنوب ولز مشغول بازی با یک توپ فلزی بودند که نیمی از آن با صدف پوشانده شده بود، همگی با دیدن ابعاد بزرگش به فکر فرو رفته بودند تا اینکه با دیدن نوشته‌ی حاشیه‌ی آن متوجه شدند که این توپ فلزی یک بمب عمل‌ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بمب با هفتاد سال قدمت از بازماندگان جنگ جهانی دوم بود.

چشم اژدها

این چشم در سال ۲۰۱۲ به سواحل فلوریدا رسید و کاملا سالم و دست نخورده بود و حتی از آن خون می‌چکید. نکته عجیب این چشم ابعاد بزرگ آن بود که گویی متعلق به یک اژدها بوده است. با تجزیه و تحلیل فراوان، محققان فلوریدا متوجه شدند این چشم متعلق به یک اره‌ماهی در اقیانوس بوده و وزنش بیش از ۴۵۰ کیلوگرم
تخمین زده شده بود.

لشگری از اسکوئیدها

اسکوئیدها در واقع ماهی های مرکب هستند که در آب رنگارنگ و زیبا ولی در خشکی کاملا رنگ پریده و ترسناک به نظر می‌رسند. نام دیگر آنها "شیاطین سرخ" است چرا که بسیار خشن هستند و همدیگر را نیز می خورند. در سال ۲۰۰۵ نزدیک به ۵۰۰ اسکوئید به ساحل نیوپورت نشستند. بعضی از آنها ۲ متر طول و ۴۵ کیلوگرم وزن داشتند. این اتفاق در سال ۲۰۱۱ نیز مشاهده شد که منظره ای وحشتناک داشت.

پای انسان

پیشنهاد میکنیم در صورت مشاهده یک کفش در ساحل آنرا جدی نگیرید چرا که ممکن است پای انسان نیز در آن جا مانده باشد! در سال ۲۰۱۱ دختری یک کفش در ساحل سیلیش کانادا پیدا کرد که پای انسان هنوز داخل کفش بود! تا فوریه ۲۰۱۶، دقیقا ۱۶ پای انسان در همان منطقه پیدا شده بود. دو حدس برای این مساله وجود دارد، فاجعه‌ای طبیعی و قتلی زنجیره‌ای. البته برخی نیز بر این باورند که این پاها بازمانده‌ای از سانحه‌ی هواپیمایی هستند.

مواد مخدر

کشف ۲۵ کیلو کوکائین در سال ۲۰۱۶ در ساحل فلوریدا رکورد قیمتی ترین اشیا عجیب را زد. این مواد مخدر در آجرها جاسازی و با پلاستیکی مشکی کاملا پوشیده شده بودند و هنوز هیچکس ادعای مالکیت اجناس را نکرده است. قیمت این اجناس را در بازار خورده‌فروشی تا ۲ میلیون دلار تخمین زدند و معلوم نیست که چرا این همه سود را به دریا ریخته اند؟

پیامی عجیب در بطری

همه ما در داستان ها خوانده ایم که داخل بطری‌ها معمولا نامه‌هایی عاشقانه یا اعتراف به عمیق‌ترین رازهای مردم قرار گرفته است. اما همیشه هم این گونه نیست! شخصی در کالیفرنیا بطری عجیبی پیدا می کند که لب‌ریز از مایعی صورتی رنگ بود و یک کروات مشکی دور عکسی پیچیده شده بود. عکس متعلق به یک زن بود و یک سنجاق هم به عکس زده بودند و احتمالا طلسمی هم خوانده شده بود. بر اساس یک افسانه قدیمی در صورت نفرین شخصی آن را به یک جسم مادی وصل می‌کنند، سنجاق نقش واصل را داشته است.

باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، این مقام ارشد نظامی آمریکا که خواست نامش فاش نشود با بیان اینکه ایالات متحده قصد دارد ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا را از اوایل ماه مه آغاز کند، گفت: حجم کمک‌های بشردوستانه‌ای که قرار است از مسیر دریایی وارد غزه شود در ابتدا حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به سرعت به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.

 بایدن که دولت وی از ابتدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اصلی‌ترین پشتیبان این رژیم در ارتکاب به جنایات در این منطقه بوده است، در ماه مارس ادعا کرد که پنتاگون قصد دارد یک اسکله در نوار ساحلی غزه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از راه دریا به این منطقه بسازد.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که در حال حاضر بر اساس گزارش منابع فلسطینی کل جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری غزه با ناامنی غذایی مواجه هستند و وزارت بهداشت غزه با انتشار تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر افزایش یافته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • (ویدئو) تصاویر ترسناک از بلعیدن یک گراز توسط اژد‌های کومودو!
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه