Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:38:12 GMT

تمهیدات آتش نشانی اهواز برای روز قدس تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۰۵۵۶

تمهیدات آتش نشانی اهواز برای روز قدس تشریح شد

آتش پاد علی تراب پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیران و پرسنل سازمان آتش نشانی همگام با سایر پرسنل خدوم شهرداری کلانشهر اهواز و همراه با امت سلحشور و شهید پرور اهواز در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در مظلومیت خواهی مردم شریف فلسطین همچون سال های گذشته در این نمایش قدرت انقلابی و اسلامی حضوری فعال خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تدابیر مختلفی را اتخاذ کرده که از آن جمله می توان به آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: استقرار ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق سبک و نیم سنگین در نقاط منتهی به مسیر راهپیمائی، استقرار چهار دستگاه خودروی اطفاء حریق واکنش سریع مجهز به سیستم پیشرفته اطفای حریق (روت فایر) در طول مسیر راهپیمائی و استقرار پنج تیم (دونفره)  موتورسوار مجهز به سیستم اطفای حریق پیشرفته پرتابل و قابل حمل (AFT) در نقاط دارای گره ترافیکی و پر ازدحام نیز از دیگر تدابیر است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: استقرار دوتیم امداد و نجات در محل های منتهی به مسیر راهپیمائی، استقرار هفت دستگاه خودروی اطفای حریق سبک در طول مسیر راهپیمایی و اجرای عملیات پاشیدن آب و گلاب بصورت مه پاش به منظور خنک کردن راهپیمایان روزه دار و گشت خودروئی مدیران عملیاتی مناطق چهارگانه در سطح شهر مجهز به امکانات اولیه اطفای حریق نیز از جمله تمهیدات است.

آتش پاد تراب پور عنوان کرد: همکاری و تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های انتظامی، امنیتی و امدادی از طریق سیستم یک پارچه مخابراتی نیز برای راهپیمایی روز قدس پیش بینی شده است.

وی در پایان بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را با تلفن امدادی  ۱۲۵ اطلاع رسانی و مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگه دارند.

کد خبر 4314928

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اهواز راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شهرکرد مشهد یاسوج گرگان شیراز خرم آباد امام خمینی ره مراسم گلریزان شب قدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد