Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتقال امید نورافکن به شارلوا، هواداران استقلال از پایین بودن سقف قرارداد نورافکن با شارلوا بسیار عصبی شدند تا پندار توفیقی مجبور به پاسخگویی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال در خصوص نحوه قرارداد امید نورافکن با این تیم توضیحاتی داد.

امید نورافکن، بازیکن فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شد و به تیم شارلوا بلژیک پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حالی راهی لیگ بلژیک شد که یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشت، اما به دلیل بند جدایی ۵۰ هزار دلاری موفق شد از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شود. این مسئله با واکنش هواداران استقلال همراه شد. هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی کم بودن مبلغ فسخ قرارداد را ضعف مدیریت استقلال عنوان کردند، زیرا این مبلغ از نظر آن ها کم است.

پندار توفیقی، معاون باشگاه استقلال در صفحه رسمی اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد که به دلیل اینکه سال گذشته قرارداد نورافکن رو به اتمام بود، مجبور بودند با خواسته های او برای تمدید قرارداد موافقت کنند.

متن پیام پندار توفیقی به شرح زیر است:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن شارلوا بلژیک استقلال تهران امید نورافکن شارلوا بلژیک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رسانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: «در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

 باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس