Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@00:26:18 GMT

تشرف ۱۱۵۰ زائر روزه‌دار سرخسی به حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۱۵۳۳

تشرف ۱۱۵۰ زائر روزه‌دار سرخسی به حرم مطهر رضوی

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس گفت: عصر امروز (پنجشنبه) 1150 زائر روزه‌دار سرخسی در قالب 24 دستگاه اتوبوس از 24 منطقه این شهرستان و چندین جلسه قرآن عازم حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود حمیدی در گفتگو با نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب‌های قدر هرساله تعدادی از زائران آقا علی ابن موسی رضا علیه‌السلام از شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس افزود: امسال ۱۱۵۰ زائر سرخسی در قالب ۲۴ دستگاه اتوبوس از ۲۴ منطقه این شهرستان و چندین جلسه قرآن عازم حرم  مطهر رضوی شدند.

 

وی شب‌زنده‌داری و احیای شب‌های قدر را از برنامه‌های زائران اعزامی به حرم مطهر رضوی برشمرد و خاطرنشان ساخت: همچنین این زائران با مساعدت آستان قدس رضوی، افطار و سحر مهمان سفره کریمانه امام مهربانی‌ها هستند.

 

حجت‌الاسلام حمیدی در پایان تصریح کرد: این اعزام به همت قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس صورت گرفته و انتظامات و امنیت این کاروان بر عهده سپاه ناحیه سرخس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان