Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@08:27:00 GMT

دفاع تمام قد بی بی سی از ایرانی عضو داعش +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۱۵۶۰

دفاع تمام قد بی بی سی از ایرانی عضو داعش +فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روز گذشته اخباری مبنی بر کشته شدن فردی به نام "حاتم مرمضی"، منتشر شد؛ فردی که رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب از او به عنوان فعال حقوق بشر یاد کرده و با این ادعا که وی سال گذشته در سوسنگرد بازداشت شده بود، سعی دارند کشته شدن وی را به گردن دستگاه اطلاعاتی کشور بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که روز دوشنبه هفته جاری، در حمله گروه تحریر الشام به یکی از مراکز آموزشی داعش در ادلب سوریه تعدادی از اعضای ایرانی این گروه تروریستی کشته و یا به اسارت درآمدند؛ "حاتم مرمضی" یکی از این کشته شدگان است.

 

 

حاتم مرمضی که این روزها به فعال حقوق اعراب در رسانه هایی همچون بی بی سی تبدیل شده است، از سال گذشته برای پیوستن به داعش از کشور خارج شده و به سوریه رفته بود.

 

رسانه های معاند در این خصوص مصاحبه‌ای با فردی به نامه فیصل مرمضی، پسرعموی حاتم مرمضی، را منتشر کرده اند که مدعی شده است: حاتم یک سال پیش در بازگشت از خانه یکی از نزدیکان ناپدید شد. پس از آن مقام‌های امنیتی و قضایی از سرنوشت او ابراز بی اطلاعی می‌کردند، اما یکی از زندانیان حدود چهار یا پنج ماه پیش حاتم مرمضی را در زندان دید. چند ماه بعد از آن که خبر دیده شدن او در زندان به آنها داده شد، اداره اطلاعات با آنها تماس گرفت و اطلاع داد که او درگذشته است.

 

 

البته در میان رسانه های معاند باز هم بی بی سی فارسی در حمایت از تروریست ها پیش قدم شده و ضمن انتشار این خبر دروغ، پا را فراتر گذاشته و با دعوت از دو کارشناس به بررسی ابعاد کشته شدن حاتم مرمضی در زندان ایران پرداخت!

 

در حالی که این دروغ به نقل از پسرعموی حاتم مرمضی در رسانه های بیگانه منتشر شده است، یکی از کارشناسان بی بی سی می گوید که امکان هیچ گونه تماسی با اقوام مرمضی وجود ندارد!

 

دیگر کارشناس این شبکه هم ادعا می کند که حاتم مرمضی از سال گذشته بازداشت شده و خانواده وی هم پیگیر وضعیت وی بوده اند، در حالی که پسرعمومی ادعایی رسانه های معاند تاکید کرده که حاتم از سال گذشته ناپدید شده و کسی از او خبر نداشته است.

 

فیلم

 

البته بی بی سی تنها به حمایت و مظلوم نمایی از عناصر داعش نپرداخته بلکه خبرنگار این شبکه در نقش جاسوس هم ایفای نقش کرده و در گزارش های خود تلاش کرده تا نقشه های گروه های مختلفی که علیه داعش مبارزه می کنند را افشا کند. ( بیشتر بخوانید )

 

پیش از این نیز رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب با دعوت و گفتگو با عناصر گروهک های تروریستی همچون پژاک، جندالشیطان و ... و ارتباط تلفنی با برخی از سران این گروهک ها همچون عبدالمالک ریگی، از این تروریست ها به عنوان مدافعان حقوق بشر در ایران یاد کرده بودند.

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بی بی سی فارسی داعش فیلم جام نیوز عکس بی بی سی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)

تسنیم نوشت: برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند!   پیگیری خبرنگار تسنیم از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.   رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.   رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.   خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.   گفتنی است؛ بر اساس گزارشی که جروزالم پست منتشر کرده، "اسرائیل یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در خاک ایران کشته است". سایر رسانه‌ها نام این فرد را "رامین یکتاپرست" عنوان کرده‌اند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازخوانی یک جنایت
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!