Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور دوم تیم ملی ایران برای هفته سوم لیگ ملت های والیبال تغییر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد سعید معروف در ۲ هفته ابتدایی لیگ ملت های والیبال با وجود نتایج نه چندان جالبی که تیم ملی کسب کرده، نسبتا قابل قبول بوده و او نشان داده که همچنان یکی از بهترین پاسورهای جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کولاکوویچ هم مثل مربیان قبلی تیم ملی ایران با مشکل نداشتن یک جانشین مطمئن برای پاسور اول خود مواجه است.در ۲ هفته اول لیگ ملت ها فرهاد سال افزون به عنوان پاسور دوم تیم ملی در دقایقی از هر مسابقه به ویژه برای کمک به دفاع روی تور وارد زمین می شد.با نظر کولاکوویچ سال افزون به تهران بازگشته و حالا محمدطاهر وادی راهی روسیه شده تا به عنوان جانشین سعید معروف آماده حضور در میدان باشد.

محمدطاهر وادی با وجود داشتن ۲۸ سال سن و تجربه باشگاهی در تیم ملی از تجربه چندانی برخوردار نیست و باید دید که در اولین تجربه خود در لیگ ملت های ۲۰۱۸ چه عملکردی خواهد داشت.

او از سه شنبه به روسیه رسیده و دیروز اولین تمرین توپی خود را همراه سایر بازیکنان انجام داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید معروف لیگ ملت های والیبال سعید معروف لیگ ملت های والیبال والیبال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم