Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال تغییرات ضرب الاجل و جنجالی بن سلمان در عربستان که انتقادات فراوانی را در رسانه های جهان به دنبال داشته، اقدامی جدید و عجیب در هتل چهار فصل ریاض سوژه شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری مختلف شد.

ویدئوی منتشر شده از این اقدام،شش زن سعودی را مشغول ساز و طرب طی مراسم افطاری به تصویر کشیده که در هتل مشهور پایتخت عربستان برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد طبق برنامه ای از پیش تعیین شده زنان به این صورت در تلاش برای جلب رضایت مردانی هستند که در هتل گرانقیمت ریاض اقامت دارند.

ظاهرا مقامات سعودی تصمیم گرفته‌اند بر خلاف آنچه که پیش از این ادعای آن را داشتند و آن هم رعایت موازین شرعی بود، هر روز نشانه‌ای از زیر پا گذاشتن حدود اسلامی را به نمایش بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

بازی جدید رسانه‌های سعودی برای سر به مهر ماندن معمای بن سلمان!+فیلم

انتهای پیام/

شاهکار تازه بن سلمان/ساز و طرب زنان برای مردان در هتل مشهور ریاض

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم عربستان خاورمیانه حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟