Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع مستحکم نراتزوری ها نمی خواهد رفتاری غیرحرفه ای در قبال پیشنهاد باشگاه های بزرگ اروپایی داشته باشد و کاملا تسلیم خواسته اینتر است.

طرفداری- میلان اشکرینیار، پس از انتقال به اینتر در عرض یک سال به یکی از بهترین مدافعان اروپا تبدیل شده است؛ او تیم های زیادی را خواهان خود می بیند اما همیشه گفته از ماندن در اینتر خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجنت این بازیکن نیز به همین موضوع اشاره کرده است. از بارسلونا به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن یاد می شود.

ایجنت میلان اشکرینیار در مصاحبه ای با منبع محلی کشور اسلواکی، aktuality.sk گفت:

میلان از حضور در تیم اینتر بسیار خوشحال است؛ هواداران عاشق او هستند و وی توانست فصل شگفت انگیزی سپری کند. تایید می کنم پیشنهادهایی از 5 باشگاه برتر اروپا وجود دارد اما ما در مقامی نیستیم که از اینتر بخواهیم به این پیشنهادها رسیدگی کند؛ نمی خواهیم باشگاه را تحت فشار قرار بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) قشنگ‌ترین گل لیونل مسی در تمام عمر فوتبالی‌اش (فیلم) عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش