Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم - ایرنا - نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی هنرمندان ایرانی در گالری 'روموس رومانا' در شهر رم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رم، موسسه هنرهای تجسمی معاصر تهران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم، نمایشگاهی از آثار هنرهای معاصر 70 هنرمند ایرانی را در گالری هنر 'دوموس رومانا ارت گالری' در رم با عنوان 'هنرهای ایرانی' برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه از روز سه شنبه 15 خرداد افتتاح شد و تا روز چهارشنبه 23 خرداد ادامه خواهد داشت.
هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه تلاش کردند تا با کنار گذاشتن تنش ها و وسوسه های جامعه معاصر، یک نظم دقیق از تعادل ایجاد کرده و با یک فضای جدید و نوآورانه به سنت های خود وفادار بمانند. هنرمندان ایرانی در عرصه جهانی نیز با نمایش تصاویری از چشم انداز خود، سعی می کنند رابطه روشنی با دنیای مدرن برقرار کنند. مجموعه نمایشگاه آثار هنری در فضا و زبان غیر ایرانی، اجازه می دهد تا مخاطبان گسترده تری برای هنرمندان پیدا شده و فضایی برای تبادل نظر و افکار هنری ایجاد شود.
هنر ایرانی یکی از غنی ترین هنرهای تاریخی در جهان به شمار می رود و در بسیاری از موارد از جمله معماری، نقاشی، بافندگی، سفال، خوشنویسی، فلزکاری و مجسمه سازی قوی است . در زمان های مختلف، تأثیرات هنری تمدن های همسایه بسیار مهم بوده و به تدریج هنر ایرانی به عنوان بخشی از سبک های گسترده تر هنر اسلامی، تأثیرات عمده ای به خود گرفت.
شبک**اروپام**461**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنرمندان ايراني ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به رونمایی از فروشگاه اینترنتی خرید و فروش محصولات صنایع‌ دستی با عنوان هفت گالری در نمایشگاه بین المللی اکسپو ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است، گفت: این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی اقلام و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان را به زبان‌های عربی و انگلیسی عرضه می‌کند.

او با بیان اینکه این سایت به آدرس www.haftgallery قابل دست. یابی است، افزود: این فروشگاه اینترنتی از سال ۹۷ با تعداد ۵۰ هنرمند و ۵۰۰ قلم محصول در سایت خود به زبان فارسی آغاز به کار کرد و در حال حاضر با ۲۵۰هنرمند و تعداد بیش از ۲هزار قلم محصول سایت خود را به دو زبان دیگر بین المللی ارتقاء داده است.

ایزدی به امکان دست‌یابی به بازار‌های بین‌المللی مانند کانادا، انگلیس، عمارات و همچنین توسعه مباحث صادرات و قابلیت فروش بین المللی و صادرات صنایع‌دستی از طریق این سایت اشاره کرد.

او گفت: سایت فروشگاهی صنایع‌دستی هفت گالری باسرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سازمان فنآوری و اطلاعات استان به نتیجه رسیده است و بستر مناسبی جهت عرضه الکترونیک و فروش بین‌المللی صنایع‌دستی ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: برای توسعه صنایع‌دستی توجه به فناوری‌های جدید، اجرای آلمان‌های بومی و محلی و اصالت کالا‌های تولید شده، الزامی است.

نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان