Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون باید در این خصوص با شفافیت کامل به مردم توضیح دهد که چرا چنین اتفاقی رخ داد و درست پیش از چند روز مانده به جام جهانی بازی ها برگزار نمی‌شود. آیا این موضوع به تحریم ها مربوط است یا مشکلی دیگر وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز مظلومی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی و لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت:

برگزار نشدن این بازی ها ضربه بدی به فوتبال ما زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی ادامه داد:

کادرفنی تیم ملی با انجام این بازی های تدارکاتی نقطه ضعف تیمش را بیشتر شناسایی می کرد و برای رفع آن تدبیر می کرد اما متاسفانه بازی با کوزوو هم لغو شد و این می تواند دست کی روش را برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش ببندد.

پرویز مظلومی تاکید کرد:

فدراسیون باید در این خصوص با شفافیت کامل به مردم توضیح دهد که چرا چنین اتفاقی رخ داد و درست پیش از چند روز مانده به جام جهانی بازی ها برگزار نمی‌شود. آیا این موضوع به تحریم ها مربوط است یا مشکلی دیگر وجود دارد.

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد:

اگر با یونان قرارداد بسته بودیم برای دیدار دوستانه، حالا فدراسیون ما به راحتی می تواند از آنها شکایت کند اما آنطور که از شواهد پیداست مشخص است چنین اتفاقی رخ نداده و فدراسیون یونان هم پاسخگو نخواهد بود.

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد:

هیچ مربی در ایران مثل کارلوس کی روش حمایت نشد. وزارت ورزش، مجلس و مردم همگی از این سرمربی حمایت کردند تا او بتواند با روحیه ای بالا به کارش ادامه دهد. حالا انتظارات از این سرمربی بالا رفته و همه منتظرند ببینند او در جام جهانی چه خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند در سه دیدار خود برابر مراکش، پرتغال و اسپانیا موفق باشد، گفت:

باید بپذیریم که بازی های سختی را در پیش داریم. تدارک کافی نداشته ایم و همین مشکل بزرگی برای ما به وجود آورده است و هنوز بازیکنان ما در شرایط آمادگی کامل نیستند. ما تنها در این مدت یک بازی خوب را با ترکیه انجام دادیم و نمی توانیم انتظار داشته باشیم با یک بازی تمام نقاط ضعفمان برطرف شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ب ایران خاطرنشان کرد:

متاسفانه می بینیم حریفان ما با تیم های بزرگ و صاحب‌نام بازی برگزار می کنند اما ما بازی که برگزار نمی کنیم هیچ، اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد با کشوری مثل سیرالئون بازی می کنیم که متاسفانه هیچ جایگاه و مقامی در فوتبال دنیا ندارد و تنها باید منتظر باشیم ببینیم بازیکنان ما در مقابل حریفان بزرگ چه خواهند کرد و آیا موفق خواهند شد یا خیر.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص نقاط ضعف تیم ملی هم گفت:

متاسفانه بعد از بازی با ترکیه همه روزبه چشمی را مقصر این شکست می دانستند. چشمی بازیکن بزرگی است برای استقلال بازی های خوبی انجام داده اما اعتقاد دارم تعویض پست های بازیکنان مقابل ترکیه که با خواسته کی روش صورت گرفته است تا حدودی توان بازیکنان را پایین آورد. تا به حال ندیده بودم انصاری فر در نقش هافبک بازی کند و یا مسعود شجاعی هافبک دفاعی شود. البته این نظر کی روش است و می خواهد بازیکنانش را در پست های مختلف آزمایش کند. اما نباید حالا که مقابل ترکیه باختیم همه تقصیرها را به گردن یک بازیکن بیندازیم.

پرویز مظلومی در خصوص خط هافبک و حمله تیم ملی ایران هم گفت:

بازیکنان خوش تکنیک، قوی و خوش فکری در این دو خط داریم و اگر بتوانیم خط دفاعمان را سروسامان داده و بهتر کنیم، قطعاً می توانیم عملکرد قابل قبولی در جام جهانی داشته باشیم و مطمئناً کی روش آنقدر باهوش هست که تا شروع جام بهترین ها را برای دیدار با مراکش انتخاب کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی پرویز مظلومی تیم ملی جام جهانی سرمربی پیشین استقلال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است