Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ادامه وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین به سبب بادبادک‌های آتشین شهروندان فلسطینی، رژیم صهیونیستی یگانی ویژه برای مقابله با این بادبادک‌ها تشکیل داد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطین‌الیوم، رژیم صهیونیستی از تشکیل یگانی ویژه برای مقابله با بادبادک‌های آتشینی که شهروندان فلسطینی از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین پرتاب می‌کنند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از حدود دو هفته قبل تیمی کوچک کار مشخص کردن محل پرتاب بادبادک‌‌ها و بالن‌های آتشین و اسقاط این بادبادک‌ها به منظور جلوگیری از رسیدن آن به زمین‌های کشاورزی و باغ‌های شهرک‌نشینان را آغاز کرده است.

این رسانه‌ها مدعی شدند که این تیم موفق شده است بیش از 350 بادبادک و بالن آتشین را سرنگون کند و در نتیجه تعداد آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین به شکل چشمگیری کاهش یافت.

منابع صهیونیستی گفتند که تیم مذکور در صورت مشاهده هرگونه بادبادک یا بالن آتشینی که از نوار غزه پرتاب می‌شود، پهپادهای کوچک کنترل از راه دور را به هوا می‌فرستند و این پهپادها به بادبادک‌ها برخورد و آن را ساقط می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر به دنبال توسعه این پهپادها از طریق تجهیز آن‌ها به تکنولوژی خاصی به منظور منهدم کردن بادبادک‌های آتشین و اسقاط آن است.

هرتسی هلیفی فرمانده منطقه جنوبی جدید در ارتش اسرائیل گفت که ما باید تشدید تنش باشیم و راه حل‌هایی برای بادبادک‌های آتشین پیدا کنیم.

 شبکه خبری اسرائیل "کان"  صبح یکشنبه اعلام کرد که تلاش‌های این رژیم برای مقابله با بادبادک‌های آتشین با شکست مواجه شده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام  کرد که ارتش اسرائیل به استفاده از پهپادها برای ساقط کردن بادبادک‌های آتشین ادامه خواهد داد.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که در واکنش به تعرض‌های رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان عملیات‌های جدیدی را علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز چهارشنبه یکم ماه مه ۲۰۲۴ ساختمانی را در شهرک المطله با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در ادامه واکنش به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۳۵ عصر امروز ۲ ساختمان را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به اصابت این موشک‌ها به ۲ ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین شتولا در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «المطله» خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی با ۲ موشک منطقه واقع در حدفاصل «بلاط» و «مروحین» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6094609

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • طوفان‌الاقصی/ ممانت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران