Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه بی. بی. سی مدعی شد با اعمال «تحریم‌های فلج‌کننده» و تهدید نظامی معتبر می‌توان ایران را به امتیازدهی وادار کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که بخش کوتاهی از آن روز پنج‌شنبه منتشر شد، توافق هسته‌ای با ایران را «مرده» توصیف کرد و گفت: هدفش از سفر به اروپا متقاعد کردن اروپایی‌ها به خروج از این توافق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مصاحبه که مشروح آن ساعاتی دیگر در برنامه «نیوزنایت» شبکه «بی. بی. سی» پخش می‌شود، در پاسخ به این سوال که چطور می‌خواهد از دستیابی ایران به سلاح اتمی جلوگیری کند، گفت: «به هر نحوی که لازم باشد.»

او در پاسخ به اینکه آیا این مسیر به اقدام نظامی ختم نمی‌شود، گفت: «به هیچ وجه. به فشار ختم می‌شوند. فشار می‌تواند به روش‌های مختلف باشد.»

نتانیاهو افزود: «در گذشته دیده‌ام که زمانی که ایران با فشار قدرتمند روبرو می‌شود، و بله، البته پاسخ نظامی باورپذیر، و در وهله نخست با تحریم‌های فلج‌کننده، آن‌ها پای میز می‌آیند.»

او در پاسخ به این گفته مجری که عنوان کرد جهان از تحریم‌ها حمایت نخواهد کرد، گفت: «این اتفاق همین حالا افتاده است. بر خلاف آنچه که یک شبکه تلویزیونی دیگر گزارش کرد، من اینجا نیامده‌ام که تلاش کنم سه کشور اروپایی را به ترک توافق متقاعد کنم.»

وی افزود: «بحث‌های من در این مورد نبود. من گفتم، توافق مرده است. تمام شده است. به خاطر نیروی تحریم‌های اقتصادی.»

مصاحبه نتانیاهو همزمان با سفر او به سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس منتشر می‌شود. او پیش از سفر گفته بود قصد دارد با سران این سه کشور درباره «فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه» صحبت کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جهان شبکه تلویزیونی فرانسه انگلیس ایران مذاکره نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد

به گزارش جماران؛ نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت: پیشنهاد حماس با خواسته های ضروری اسرائیل فاصله زیادی دارد. نتانیاهو مدعی شد هدف از پیشنهاد دیروز، تضعیف طرح ورود نیروهای نظامی اسرائیل به رفح بود و این اتفاق نیفتاد.

نتانیاهو افزود: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کرده و بر نوار غزه حکومت کند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • گرگ و میش توافق