Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان قاسمی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت:پیش از هر چیزی از باید از درخواست استقلالی‌ها برای حضورم در این تیم پرطرفدار تشکر کنم و از آنها بابت رد کردن این پیشنهاد عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان قاسمی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پیکان گفت:

پیش از هر چیزی از باید از درخواست استقلالی‌ها برای حضورم در این تیم پرطرفدار تشکر کنم و از آنها بابت رد کردن این پیشنهاد عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا حضور در این تیم پرهوادار افتخاری بود اما من به دو دلیل تصمیم گرفتم که در پیکان بمانم؛ یکی آنکه استقلال دو دفاع چپ دیگر یعنی زکی‌پور و سهرابیان را داشت و دیگری آنکه احساس کردم اگر یک فصل دیگر در پیکان بمانم و خوب کار کنم بیشتر از قبل دیده خواهم شد.

وی افزود:

من در این سال‌ها که در پیکان حضور داشتم روزهای خوبی را با این تیم تجربه کردم و از همین رو تصمیم به ماندن گرفتم ضمن آنکه قدرت و توانایی این تیم را در لیگ‌برتر به تمامی تیم‌ها ثابت شده و اکنون دیگر پیکان آن تیم سال‌های قبل که لقب آسانسور را داشت نیست و یک مدعی جدی برای سایر رقباست.

آرمان قاسمی در رابطه با جدایی بازیکنان و مشکلاتی که برای پیکان ایجاد خواهد شد هم خاطرنشان کرد:

برای بازیکنانی که از تیم جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم البته این را هم خوب می‌دانم که آقای جلالی با درایت و تفکرات فنی‌ای که دارند تیم را به بهترین شکل جمع خواهند کرد و مشکلی برای این تیم ایجاد نخواهد شد. گفتم که پیکان در این دو سال نشان داد تیم کوچکی نیست و می‌تواند در بهترین و بالاترین رتبه‌های جدول حضور داشته باشد حالا که در این تیم ماندم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد تا امسال به حقی که سال گذشته از دست دادیم برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان قاسمی اخبار لیگ برتر سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد

فرشید قاسمی در آیین استانی نواخته شدن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه فرشتگان ناحیه چهار شیراز، با تبریک هفته معلم، و عرض ارادت به معلمان، اظهار کرد: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم زنگ سپاس معلم را امروز به صدا در می‌آوریم.

او افزود: افرادی می‌توانند کار تعلیم و تربیت را بر عهده بگیرند که خود خوب تربیت شده باشند.

قاسمی تصریح کرد: قرار است کشور ما ایران قوی بشود، بنابراین برای داشتن ایران قوی نیازمند معلمان و دانش آموزان قوی داریم.

او ادامه داد: اگر قرار است تحولی در جامعه صورت گیرد این تغییر و توسعه تنها از سوی معلمان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیر پر افتخار تعلیم و تربیت، بتوانیم تلاش خود را تا سپردن پرچم انقلاب به دست حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دهیم.

 در این مراسم از جمعی از معلمان این اموزشگاه با اهدای لوح سپاس و شاخه گل، تجلیل شد. شیبانی؛ فرماندار شیراز، سرهنگ علی قاسمی؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی، سرهنگ مدبری؛ معاون اجتماعی سپاه فجر استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم