Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئال مادرید، به طور رسمی به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2016 معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان کنار رفتن ایکر کاسیاس از تیم ملی اسپانیا، سرخیو راموس به کاپیتان اول لا روخا تبدیل شد. او که در رقابت های یورو 2016 هم بازوبند کاپیتان تیمش را به بازو بست، برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه هم به عنوان کاپیتان اسپانیا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در دیدار فیلیپ ششم، پادشاه اسپانیا، از اردوی تیم ملی این کشور، او بازوبند کاپیتانی را به راموس اهدا کرد تا این مدافع باتجربه برای دومین تورنمنت پیاپی، هدایت لا روخا را در درون زمین برعهده داشته باشد. او که به عنوان کاپیتان رئال مادرید، سه بار پیاپی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفت، حالا می خواهد با پیراهن اسپانیا به یک افتخار دیگر برسد.

 

تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی باتجربه در تابستان این فصل برای دومین مقطع از نساجی مازندران جدا شد و پیراهن هوادار را به تن کرد تا در تهران به فوتبال خود ادامه بدهد.

هوادار که به دلیل حضور در تهران و جوی خاص به‌عنوان باشگاه خصوصی یکی از مقصدهای مورد علاقه ستاره‌های نام آشنا و کوچ کرده از تیم‌های خود به حساب می‌آید در این فصل نیز بازیکنان باتجربه‌ای جذب کرد که یکی از مهم‌ترین آنها علیرضا حقیقی بوده است.

این گلر که با پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و سپس بازی‌های ملی مهمی را تجربه کرد، حالا در هوادار فصل آرام و خوبی را سپری می‌کند و تا اینجای کار هفت کلین‌شیت داشته و در ۲۴ بازی قبلی هوادار در لیگ و حذفی به میدان رفته است.

هواداری‌ها که هفته گذشته با درخشش حقیقی به سه امتیاز مهم بازی با گل‌گهر دست یافتند، امیدوارند حالا با کلین‌شیت شماره هشت حقیقی در دربی کوچک تهران مقابل پیکان، در این بازی مهم امتیاز بگیرند‌.

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد