Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتاب گر تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی به مقام دوم دست یافت.

طرفداری- احسان حدادی، پرتاب گر تیم ملی ایران در پنجمین مرحله از لیگ دو و میدانی الماس که در شهر اسلو نروژ برگزار شد توانست با رکورد 67.55 متر به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

پنجمین مرحله از لیگ دوومیدانی الماس پنجشنبه شب در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پرتاب دیسک این رقابت‌ها احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا به مقام دوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، حدادی در این رقابت‌ها در بهترین پرتاب خود رکورد 67.55 متر را ثبت کرد و بعد از اندریوس گودزیوس از لیتوانی با رکورد 69.04 متر در جایگاه دوم ایستاد.

ملی پوش دوومیدانی کشورمان مسابقه خود را با رکورد 65.41 متر در پرتاب نخست آغاز کرد و در پرتاب دوم رکورد 67.55 متر را به ثبت رساند.

پرتاب سوم او در فاصله 65.75 متری به زمین نشست و پرتاب چهارم با رکورد 66.17 متر همراه بود. پرتاب های پنجم و ششم  حدادی نیز با خطا مواجه شدند.
 
حدادی در مرحله قبل این رقابت‌ها سوم شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی