Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@19:30:34 GMT

امید سینگ به باشگاه نساجی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۶۳۸۷

امید سینگ به باشگاه نساجی پیوست

امید سینگ سرانجام به باشگاه نساجی پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید سینگ هافبک تهاجمی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته و حامد لک، دروازه‌بان فولاد خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر با قراردادی یک ساله به تیم نساجی مازندران پیوستند مدیربرنامه سینگ پیش از این مدعى شده بود استقلال خواهان این بازیکن است! و بعدا از پیشنهاد اروپایى براى او خبر داده بود!

از سوى دیگر افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود:

متأسفانه در صفحات مجازی یک سری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، در صورتی که این‌طور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال؛ شنیده شده است چند بازیکن مدنظر باشگاه استقلال است، در صورتی که ما اصلاً با این بازیکنان مذاکره نکرده‌ایم، فقط می‌خواهند نرخ را بالا ببرند و از اسم استقلال استفاده می‌کنند تا به تیم دیگری منتقل شوند.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم نساجی مازندران باشگاه استقلال امید سینگ باشگاه استقلال پارس جنوبی جم حامد لک مديرعامل استقلال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید جلالی در گفتگویی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود: برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888701

دیگر خبرها

  • یک مدافع جدید در نفت آبادان
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!